ارائه راه صادرات شربت زعفران به دبی

ارائه راه صادرات شربت زعفران به دبی

ارائه راه صادرات شربت زعفران به دبی

با مراجعه به سایت فرانیز راه صادرات شربت زعفران به دبی و دیگر اطلاعات لازم در مورد آن را به دست آورید و به کمک نمایندگان ما یک محصول اصل و با کیفیت را ارائه دهید.

صادرات شربت زعفران

ارائه راه صادرات شربت زعفران به دبی

در جهان تنها برخی از کشور ها توانایی تولید و صادرات شربت زعفران و محصولات زعفرانی را دارا می باشند. زعفران، ادویه ای خوش رایحه و مطلوب بوده که رنگی سرخ و طعمی دلنشین دارد. دبی یک کشور توریستی بوده که با خیلی از کشور های جهان در داد و ستد است. از این رو زعفران را در حجم عمده خریداری کرده و به نقاط دیگر صادر می نماید.

زعفران اعجاب انگیز بین غذا های آسیایی و اروپایی جایگاهی ویژه در سفره مردم دارا می باشد و در بازار جهانی به عنوان طلای سرخ شناخته می شود که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد.

برای تهیه شربت زعفران باید یک سری مراحل طی شود که در ذیل عنوان می شود:

  1. حرارت دادن محلول در دیگ های بخار
  2. سرد کردن محلول در دمای محیط
  3. قرنطینه تا پخش شدن رنگ زعفران
ارائه راه صادرات شربت زعفران به دبی

این شربت شگفت انگیز خواص بی شماری مانند؛ از بین برنده اسید و نفخ معده، از بین برنده خشکی و خارش پوست، جلوگیری از ایجاد سلول های سرطانی در کبد، تنظیم کننده فشار خون و پاکسازی کلیه و مثانه را دارد.

تاجران از راه صادرات شربت زعفران سود بسیاری حاصل می کنند. این محصول قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به سایر محصولات مشابه در بازار دارد. کیفیت و اصالت کالا تضمین صادرات آن می باشد.

تولید شربت زعفران کاملا مکانیزه بوده و هیچ گونه دخالت نیروی انسانی در حین فرآیند تولید مشاهده نمی شود. این محصول دارای ویتامین A, B, E, C  می باشد و حاوی پتاسیم، کلسیم، فیبر، پروتئین، آهن و اسید فولیک است.

ارائه راه صادرات شربت زعفران به دبی

کشور ما و اسپانیا در این زمینه رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. کشور ما با اینکه تولید کننده اصلی این گوهر نایاب محسوب می شود، اما صادر کننده اصلی آن نمی باشد. این موضوع یک زنگ خطر جدی است برای مسئولان و تولید کنندگان که باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

صادرات شربت زعفران به امارات  می تواند به عنوان یکی از پر درآمد ترین شغل ها شناخته شود. لازم می باشد که اصول تجارت درست در ارائه محصول اصیل با بسته بندی زیبا رعایت گردد. می توان از طریق سایت فرانیز اطلاعات لازم را به دست آورد.

سوال داری، من اینجام!