اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه

اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه

اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه

اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه در فرانیز باعث شده که تاجران زیادی نسبت به خرید محصول خود از این سایت اقدام نموده و به سود قابل توجهی دست پیدا کنند شما نیز جهت خرید بهترین محصولات زعفرانی می توانید از این طریق اقدام نمایید.

قیمت اسپری زعفران زرشاد

اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه

زعفران، یکی از با ارزش ترین و گران ترین ادویه های ایران است که از آن به عنوان طلای سرخ یاد می شود. قیمت بالای این محصول باعث شده که به این عنوان معرفی گردد. بسیاری از مردم به جای استفاده از این محصول گران قیمت، از سایر فرآورده های آن با همان کیفیت و البته قیمت مناسب تر استفاده می کنند.

شرکت زرشاد یکی از شرکت هایی می باشد که فعالیت خود را در زمینه زعفران از سال 1394 با تولید اسپری زعفران شروع کرده است. این محصول به طور کلی از مخلوط آب آشامیدنی و طلای سرخ خشک شده بدون هر گونه مواد نگه دارنده و اسانس تولید می شود. بسته بندی این محصول کاملا جدید و بهداشتی بوده و با بهره گیری از تکنولوژی نانو مصرف آن را نسبت به روش سنتی چندین برابر افزایش داده اند. رمز ماندگاری طولانی مدت اسپری زعفران زرشاد، عدم استفاده از مواد نگه دارنده و عدم وجود هوا و همچنین عدم رسیدن نور به محلول زعفران است.

مزایای استفاده از اسپری زعفران زرشاد

اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه

اسپری زعفران زرشاد مزایای بسیاری دارد که در این جا به طور خلاصه به چند مورد آن اشاره می کنیم.

  • این محصول از زعفران سرگل تهیه شده است.
  • موجب افزایش کارایی و بهینه سازی مصرف زعفران می شود.
  • دارای بسته بندی زیبا و شیک صادراتی هستند.
  • استاندارد بوده و متناسب با تکنولوژی روز دنیا تولید می گردند.
  • کاملا طبیعی و بدون هرگونه مواد افزودنی و اسانس می باشند.
  • عطر و رنگ کاملا طبیعی زعفران را دارند.
  • استفاده سریع و آسان از آنها میسر است.

قیمت اسپری زعفران زرشاد با توجه به نوع بسته بندی آن، نوع زعفران استفاده شده، کیفیت آن و همچنین برند تولید کننده و حجم آن متغیر است. فرانیز عرضه کننده تمامی محصولات زعفران بوده و اسپری زعفران زرشاد را با قیمت و کیفیت عالی و تضمینی به مشتریان عزیز عرضه می نماید.

اطلاعیه قیمت اسپری زعفران زرشاد با تخفیف ویژه

قیمت اسپری زعفران زرشاد یکی از دغدغه هایی می باشد که ممکن است مصرف کنندگان و تاجران نسبت به نوسان قیمت در بازار با آن مواجه شوند. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با نمایندگان مجموعه فرانیز که تمام وقت آماده پاسخ گویی هستند ارتباط برقرار کرده و از آخرین قیمت روز مطلع شد.

قیمت اسپری زعفران زرشاد در فرانیز نسبت به دیگر سایت ها پایین تر و به صرفه تر بوده و  متناسب با اوضاع اقتصادی زمان حال مردم است که به راحتی می توان از آن خریداری کرده و مصرف نمود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!