اطلاعیه قیمت جدید قطره زعفران باریج

اطلاعیه قیمت جدید قطره زعفران باریج

اطلاعیه قیمت جدید قطره زعفران باریج

تاجران مشغول در زمینه صادرات نیاز به اطلاع از به روز ترین قیمت زعفران بازار دارند. جهت دریافت اطلاعیه های به روز قیمت زرپران و قطره زعفران باریج نسبت به تماس با کارشناسان فرانیز و پر کردن فرم های موجود در سایت اقدام نمایید.

اطلاعیه قیمت جدید قطره زعفران باریج

زعفران به عنوان تنها ادویه با خواص دارویی و درمانی بالا در جهان شناخته شده است. این محصول به دلیل قیمت بالایی که دارد به طلای سرخ معروف است. معمولا جهت خرید عامه مردم، زعفران سرگل را به صورت گرمی بسته بندی کرده و با قالب های متفاوت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

 از جمله خواص بی نظیر مصرف زعفران برای سلامت جسم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ضد افسردگی
  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت کننده چشم
  • تقویت قلب
  • کاهش دهنده فشار خون
  • شادی آور
  • آرام بخش
  • از بین برنده عفونت ‌ها

در واقع در زمان قدیم نیز از خاصیت این طلای سرخ آگاهی داشتند. امروز علاوه بر پزشکان طب سنتی، متخصصان تغذیه نیز تاکید ویژه ای برای استفاده روزمره از زعفران در انواع غذاها و نوشیدنی ها دارند.

معمولا کارخانه ها با تولید قطره زعفران باریج به جمع آوری تمامی خواص این ادویه ناب در قالب یک محصول پرداخته و آن را به عنوان یک معجون شفا دهنده در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. قابل ذکر است که این قطره با توجه به غلظت و خلوص بالایی که دارد مورد توجه همه مشتریان قرار می گیرد.

موارد مصرف قطره زعفران باریج

اطلاعیه قیمت جدید قطره زعفران باریج

قطره زعفران باریج به دلیل طعم خاص و رنگ دهی بی نظیری که دارا می باشد، در واقع بیشترین مصرف را در رستوران های معروف و کافی شاپ ها دارد. سر آشپز های معروف از این قطره در انواع پخت و پزها و سالاد ها، حتی برای تنوع در انواع نوشیدنی های گرم و سرد به عنوان طعم دهنده طبیعی و بسیار جذاب استفاده می کنند.

حلوای یزدی، سوهان قمی، مسقطی شیرازی و همچنین نان کرمانشاهی و قطاب کرمانی از معروف ترین سوغاتی های زعفرانی ایرانی هستند. البته قابل ذکر است که بستنی زعفران نیز مشتری و جایگاه خاص خود را داشته و افراد بسیاری را به خود جذب می کند که تمامی این تولیدات به وسیله قطره زعفران باریج میسر شده اند.

صادرات محصولات زعفران

اطلاعیه قیمت جدید قطره زعفران باریج

هر کشوری متناسب با فرهنگ و ذائقه غذایی خود از این محصول در انواع غذا ها، دسر ها و نوشیدنی ها استفاده می کند. کشور ایران به عنوان بهترین تولید کننده زعفران اصل، رتبه اول کاشت و تولید این طلای سرخ را به خود اختصاص داده است و با توجه به نیاز بازار جهانی به آن، در زمینه صادرات آن نیز فعالیت دارد.

سوال داری، من اینجام!