افزایش قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال

افزایش قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال

افزایش قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال

قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال به منظور حمایت از کشاورزان افزایش یافت. برای آگاهی از نرخ جدید که توسط کمیسیون قیمت گذاری تصویب شده است و همچنین خرید عمده با قیمت مطلوب و مصوب می توانید از طریق سایت پیش رو یعنی فرانیز اقدام فرمایید.

افزایش قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال

زعفران خراسان رضوی

زعفران خراسان رضوی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است که از جمله محصولات استراتژیک کشورمان است. زعفران این منطقه دارای عطری بی نظیر و طعمی شگفت انگیز و رنگی زیبا می باشد. که افراد زیادی را در سراسر جهان مجذوب خود کرده است.

زعفران خراسان رضوی با داشتن کیفیت مطلوب از مهم ترین محصولات صادراتی کشور است. تاجران برای خرید زعفران این منطقه می توانند از طریق سایت فرانیز اقدام نمایند که بدون واسطه و به صورت مستقیم به مقصد مشتری ارسال می شود. افراد می توانند درخواست نمونه محصول داشته باشند و در صورت رضایت آن را در حجم های بیشتر سفارش دهند.

خراسان رضوی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع زعفران می باشد. استفاده از فناوری های نوین و تغییرات انجام گرفته در روش کاشت زعفران سبب شده انواع زعفران را با کیفیت بیشتر بتوان دریافت کرد.

افزایش قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال

نحوه خشک کردن زعفران در خانه

ابتدا باید گل زعفران را برداشت کرد و بهترین زمان برای این کار صبح زود قبل از باز شدن گل های زعفران است. گل های زعفران را باید در ظرفی تمیز بریزید و از خشک بودن دستان و ظرف خود مطمئن باشید و همچنین شرایط بهداشتی را کاملا رعایت کنید. بعد از برداشت گل ها در سریع ترین زمان ممکن باید کلاله ها از گلبرگ جدا شود.

گل های زعفران به سرعت ارزش خود را از دست داده و فاسد می شوند پس باید با نهایت دقت و سرعت این مراحل را انجام دهید. هر چقدر مراحل جداسازی را سریع تر انجام دهید، عطر، رنگ و کیفیت زعفران شما بهتر خواهد شد. گل زعفران را با دقت بسیار شکافته و از نقطه ی اتصال سه کلاله را با هم جدا نموده.

افزایش قیمت زعفران خراسان رضوی طی امسال

ریشه های زعفران را داخل الکی با سوراخ های ریز بریزید و روی آن را با پارچه نخی نازک بپوشانید و ظرف ها را در اتاقی خشک و خنک به دور از گرد و غبار و آلودگی از جای آویزان کنید و هر چند روز یکبار آنها را زیر و رو کنید تا همه ی قسمت های آن خشک شود. همچنین می تواند یکی دو ساعت ظرف ها را در مکانی سایه آفتاب قرار دهید تا زودتر خشک گردد.

زمانی که ریشه های شما به رنگ نارنجی تیره یا قرمز در آید و با فشار انگشتان خرد شود، زعفران شما خشک شده است.

سوال داری، من اینجام!