بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای صادر کنندگان

بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای صادر کنندگان

بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای صادر کنندگان

صادر کنندگان بدون شک در پی همکاری با یک عرضه کننده محصولات با کیفیت و نرخ مناسب برای تجارت می باشند. بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای این منظور را می توان در سایت فرانیز با ضمانت اصالت کالا یافت.

بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای صادر کنندگان

زعفران از جمله محصولات کشاورزی بوده که با اثبات شدن خواص دارویی آن در سراسر دنیا متقاضیان بسیاری دارد. مبدأ کشت این طلای سرخ را مربوط به ایالت قدیم ماد ایران می دانند که به مرور زمان به کشور های دیگر اعم از؛ رم، یونان، اسپانیای اسلامی و چین صادر شده است.

متفاوت بودن قیمت زعفران ۱ گرم

بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای صادر کنندگان

اگر به بازار زعفران و یا سایت های فروش آن مراجعه کرده باشید متوجه تفاوت نرخ ها شده اید. قیمت زعفران ۱ گرم در انواع مختلف متفاوت است، در این بین نوع نگین صادراتی نسبت به نمونه های دیگر در صدر قرار دارد.

دلیل این تفاوت قیمت ها را می توان بیشتر به ظاهر آن نسبت داد. در زمان برداشت گل زعفران بلافاصله باید کلاله های آن را جدا و خشک نمود. جداسازی رشته ها باید با احتیاط تمام صورت گیرد چرا که شکستگی آن ها از قیمت طلای سرخ خواهد کاست.

انواع زعفران

بهترین قیمت زعفران ۱ گرم برای صادر کنندگان

زعفران را بر حسب کیفیت ظاهر و میزان رنگدهی آن به ۵ دسته تقسیم می کنند که در ذیل عنوان می شود؛

  1. نگین: این نوع گران ترین نمونه محسوب می شود و در بین انواع دیگر مقدار کمتری از آن تولید می گردد، چرا که جداسازی آن دقت خیلی بالایی می خواهد. از آن بیشتر برای صادرات استفاده می گردد.
  2. سرگل: زعفران مرغوبی که بیشتر در بین عموم شناخته شده است همین نمونه می باشد. بدون وجود سفیدی بوده و کلاله ها صاف و جدا از هم هستند.
  3. پوشال: انتهای کلاله ها سفیدی دارد و برخلاف سرگل و نگین دارای فرخوردگی می باشند.
  4. دخترپیچ: پایه ای ترین نوع زعفران است و رشته کامل یعنی خامه و کلاله با هم وجود دارد.
  5. زعفران سفید: خامه سفید بوده و کلاله ای در آن وجود ندارد.

پس با این تفاسیر برای آگاهی از قیمت زعفران ۱ گرم باید ابتدا نوع آن را انتخاب نمود. برای برخورداری از بهترین کیفیت زعفران می توان به ازای پرداخت بهایی بیشتر از آن بهره مند شد.

صادرات زعفران در دو نوع فله ای و بسته بندی انجام می شود. قیمت زعفران ۱ گرم با ظرف زیبای خاتم برای صادرات نسبت به انواع دیگر بالاتر می باشد. با مراجعه به سایت های فروش این محصول می توانید از نرخ روز آن آگاهی یابید.

سوال داری، من اینجام!