جشنواره فروش عصاره زعفران الیت

جشنواره فروش عصاره زعفران الیت

جشنواره فروش عصاره زعفران الیت

از عصاره زعفران الیت می توان به عنوان بهترین محصولات تولید شده در کشور نام برد. این ادویه فشرده، نوعی مکمل پخت انواع غذا محسوب می شود. می توان آن را در جشنواره های فروش به قیمت خوبی خریداری کرد.

تولید عصاره زعفران در ایران

جشنواره فروش عصاره زعفران الیت

شرایط پرورش و کشت این گیاه در داخل سبب شده، کشور  ما به عنوان برترین و عالی ترین تولید کننده در جهان شناخته شود. امروزه بعضی از شرکت های بسته بندی کننده این محصول با تغییر در کاربری خود، اقدام به تهیه، تولید و فروش عصاره زعفران کرده اند. این نوع تحول نیز سبب شده تا مردم به خواص این ادویه بیشتر توجه نمایند.

در حال حاضر این کارخانه ها تمام محصولات خود را اعم از عصاره زعفران الیت، اسپری و حتی پودر این ادویه با ارزش را به صورت بسته بندی شده و در قالب های متفاوت و متنوع تولید می کنند. معمولا این محصولات گران بها علاوه بر شهر های جنوب و شمال ایران، به کشور های خارج نیز صادر می شود. اهمیت آن چنان است که طی زمان های مشخصی جشنواره های فروش را برگزار می نمایند.

خواص عصاره زعفران

جشنواره فروش عصاره زعفران الیت

هر چه عطر، رنگ و لعاب غذا بیشتر باشد، میل و اشت های انسان نسبت به خوردن و نشستن بر سر سفره بیشتر می شود. امروزه در کشور ما با تولید عصاره زعفران الیت امکان استفاده راحت تر آشپز ها از این نوع ادویه معطر فراهم شده است.

این عصاره آماده با هدف سرعت بخشیدن به آشپزی توانسته که توجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. این محصول فشرده از لحاظ کیفیت هم تراز با زعفران به شکل سنتی است.

هر آنچه از عصاره زعفران الیت می دانید

جشنواره فروش عصاره زعفران الیت

طلای سرخ، معمولا جز ادویه های با ارزش و گران بها در بازار و فروشگاه ها است. این سلطان چاشنی ها به دلیل قیمت بالایی که دارد معمولا به صورت گرمی و مثقال بسته بندی می شود.

امروزه شرکت زعفران الیت توانسته است با حفظ تمام خواص این ادویه جادویی در خود عصاره، آن را به بازار عرضه کند. این پودر فشرده شده بنابر قیمت مناسب نسبت به ماده خام که دارد، سبب شده تا این محصول در سبد خرید خانوار ها قرار گیرد.

این جشنواره ها هر چند وقت یکبار از سوی عرضه کنندگان این محصول به صورت سراسری اعلام می شود. معمولا در این مراسمات همه تولید کنندگان و خریداران حضور دارند. در واقع شرکت در این آن سبب می شود تا مشتریان عمده مشمول تخفیفات ارزنده ای شوند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!