رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه

رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه

رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه

 سرمایه گذاری بر رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه می تواند به یک فعالیت بسیار سود آور تبدیل شود. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

شهرت رنگ زعفران ایرانی در جهان

رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه

وقتی یک محصول و خدمات جهانی منحصر در یک مکان و منطقه خاص باشد، بسیاری از افراد با راهکار های گوناگون تلاش می کنند که آن انحصار را از بین ببرند. محصولی چون زعفران در سراسر دنیا با استقبال خوبی مواجه است. 

با اینکه از آن به بعد تولید آن منحصرا برای ایران نبود اما باز هم اصیل ترین نوع زعفران در دنیا همین مدل است و با همه تلاش ها کشور مان به عنوان بزرگ ترین تولید کننده در جهان مشغول به فعالیت می باشد.

اصالت چیزی نیست که بتوان با این امور آن را به دست آورد. همین اصیل بودن است که رنگ زعفران ایرانی را در جهان بسیار خاص نموده که با وجود محصولات مشابه دیگر، باز هم خریداران ترجیح می دهند مدل ایرانی را تهیه نمایند.

ترکیه و میزان مصرف رنگ زعفران ایرانی

رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه

به خاطر وجود مرز مشترک ما با این کشور و نزدیکی فرهنگ ها، آداب و رسوم زندگی ها با یکدیگر، تمامی این موارد زمینه نزدیکی سلایق و علایق را فراهم می آورد.

علاوه بر این به خاطر عدم لزوم گرفتن ویزا برای سفر به این منطقه برای ایرانیان، معمولا یکی از مقاصد سفر های تفریحی، کاری و تجاری همین کشور است. با استقبال خوب مردم آن ها و تمایل بالایی برای خرید محصولات زعفرانی ایرانی را دارند.

موانع صادرات رنگ زعفران ایرانی

رنگ زعفران ایرانی و صادرات آن به ترکیه

با این حال متاسفانه برخی اوقات اوضاع بر وفق مراد تجار و بازرگانان نمی چرخد و مسائلی پیش می آیند که خواسته یا ناخواسته تبدیل به موانع و مشکلاتی بر سر راه تجارت می گردند.

رفع این مسائل گاه با کمی تلاش و دقت نظر صورت می گیرد ولی گاهی تنها در توان افرادی خاص مانند سیاست مدار ها می‌باشد. در ادامه به برخی موانع اصلی این اتفاق اشاره می‌نماییم:

  • وجود کالا های قاچاق فراوان
  • مسائل گمرکی سختگیرانه و هزینه های بالا
  • مسائل سیاسی تاثیر گذار بر روابط تجاری
  • عدم نظارت کافی و دقیق
  •  دریافت مجوز صادراتی در کشور

رنگ غذای زعفرانی را بشناسیم

صادرات رنگ زعفران ایرانی از جدید ترین فرآورده های زعفران که به عنوان رنگ خوراکی در آشپزی به کار گرفته می شود. نکته مهمی که در ارتباط با آن وجود دارد این است که علاوه بر رنگ طلایی و زیبایی به غذا هایتان می بخشد، به عنوان طعم دهنده نیز عمل می کند.

چرا که در زمان ساخت مقداری ادویه نیز به آّن اضافه شده است. به همین خاطر می توانید در کنار تمامی غذا ها از آن استفاده کنید و از رنگ و طعم خارق العاده و شگفت انگیز رنگ غذای زعفرانی بهره مند شوید.

مزیت های خرید زنگ غذای زعفرانی

زعفران یک گیاه طبیعی و در طب سنتی نیز اثبات شده است. با خرید فراورده ای از آن شما می توانید از تمامی خاصیت های آن برخوردار شوید. رنگ زعفران بهترین جایگزین برای دیگر رنگ های مصنوعی و شیمیایی که برای غذا ها به کار گرفته می شود.

می توانید آن را به صورت پودر، مایع و غیره متناسب با نیاز خودتان خریداری کنید. زعفران رنگ درخشانی را به غذا های شما می بخشد و باعث می شود تا سلامت جسمی خود را حفظ کنید و از صرف غذای مورد علاقه تان لذت ببرید.

صادرات رنگ زعفران ایرانی جز رنگ های خوراکی مجاز می باشد. عصاره زعفران نسبت به زعفران نیز قیمت مناسب تری دارد.

خرید اینترنتی و آنلاین رنگ غذای زعفرانی

خرید رنگ غذای زعفرانی به صورت اینترنتی ساده ترین شیوه خرید می باشد. از این طریق می توانید این محصول را هم به صورت تکی و به تعداد و هم به صورت عمده نیز خریداری نمایید.

قیمت آن هم بسیار ارزان می باشد و در خرید عمده نیز بسیار سود خواهید کرد. بی شک تنها با یکبار استفاده از آن مشتری ثابت ما خواهید شد و خرید آن برای دارندگان رستوران و خانوان خوش ذوق خانه دار بسیار توصیه می شود.

با خاطری آسوده و با قیمت بسیار مناسب صاحب این رنگ غذای جذاب شوید و تاثیر آن را در زیبایی و خوش عطری سفره هایتان ببینید.

فروش آب زعفران به صورت عمده

فروش رنگ زعفران به صورت عمده برای مشتریان این حجم، به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری از طریق سایت های فروش میسر می باشد. لذا نمودار تولید و صادرات رنگ زعفران ایرانی، سیر صعودی را به ما نشان می دهد.

خریداران عمده این محصول معمولا؛ تجار، شرکت های پخش، فروشگاه ها و غیره می باشند. با توجه به میزان بالای تقاضا برای عرضه آن، معامله ای سودمند رقم خواهد خورد.

شرکت های پخش با خرید عمده فرآورده های زعفرانی و توزیع آن ها در سطح کشور، سبب برخورداری تمام متقاضیان از خواص این محصول می شوند. تعداد این شرکت ها رو به فزونی بوده تا بتوانند به تمام نقاط کشور خدمت رسانی کنند.

رابطه مستقیم تبلیغات با میزان فروش آب زعفران

میزان فروش آب زعفران در رابطه ای مستقیم با تبلیغات آن می باشد. با وجود گستردگی کشور، ممکن است بعضی از برند ها در مناطقی از کشور عرضه نگردد و این باعث شناخته نشدن آن محصول به مردم شود.

با وجود تبلیغات و راه های مختلف آن، می توان یک محصول را به جهانیان معرفی نمود. یکی از مطرح ترین راه های مورد استفاده درج آگهی بر روی سایت ها و شبکه های اجتماعی می باشد.

با وجود صادرات رنگ زعفران ایرانی و تعدد برند ها، انتخاب یک محصول با کیفیت مشکل خواهد بود. اما با وجود سایت های فروش، علاوه بر امکان خرید رنگ زعفران، می توان از نظر کاربرانی که این محصول را خریداری کرده اند آگاه شد و خریدی هوشمندانه را انجام داد.

فروش آب زعفران در سایت فرانیز

سایت فرانیز مفتخر به صادرات رنگ زعفران ایرانی به صورت عمده و با بالا ترین کیفیت می باشد. فروش آب زعفران به عنوان یکی از محصولات پرخاصیت در این سایت همراه با تخفیفات ویژه ای صورت می گیرد.

این سایت به تمام کشور ارسال داشته و می توان قبل از خرید حجم عمده درخواست تحویل نمونه را داشت.

سوال داری، من اینجام!