شرایط و ضوابط فروش زعفران در وان ترکیه

شرایط و ضوابط فروش زعفران در وان ترکیه

شرایط و ضوابط فروش زعفران در وان ترکیه

افرادی که مایل به شروع تجارت خود در شهرهای کشور ترکیه هستند می توانند از طریق مشاوره با کارشناسان مجموعه فرانیز اطلاعات مورد نیاز در مورد قیمت زرپران در ترکیه و شرایط و ضوابط صادرات و خرید و فروش زعفران در وان ترکیه را بدست آورند.

بهترین مقصد صادرات و فروش زعفران در وان ترکیه

شرایط و ضوابط فروش زعفران در وان ترکیه

صادرات زعفران به مقصد ترکیه در طی سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته و به چند دلیل مهم و قابل توجه صورت می گیرد. اولین دلیل فاصله جغرافیایی ایران با این کشور و همسایگی با آن است. همچنین سفر به ترکیه نیازمند ویزا نمی باشد و تمامی فروشندگان و تاجران جهت ارسال محصولات خود به بازار به راحتی به این کشور سفر می کنند. سومین و مهم ترین دلیل ارتباطات گسترده تجاری ترکیه با سایر کشورهای جهان می باشد که این منطق را به پل تجاری بزرگی برای تاجران ایرانی بدل کرده است.

فروش زعفران در وان ترکیه به حدی بالا است که فروشگاه هایی جهت عرضه زعفران به خریداران در این شهر وجود دارد. بنابراین مسلم است که صادرات زعفران در این کشور می تواند سبب سود بسیاری برای تاجران و فروشندگان شود.

شرایط و ضوابط فروش زعفران در وان ترکیه

کشور ترکیه از جمله بزرگ ترین و مهم ترین خریداران زعفران ایران به شمار می رود. شهرهایی مانند وان و استانبول ترکیه از مراکز اقتصادی و گردشگری این کشور به شمار می روند و این شهرها با دارا بودن انواع و اقسام رستوران های بین المللی عربی، ترکی، هندی و ایرانی یکی از اصلی ترین مشتری زعفران ایرانی می باشند و سود کلانی برای تاجران زعفران به همراه دارند.

نکته قابل توجه این است که ایران با صادرات و تامین بیش از 90 درصد زعفران جهان و فروش زعفران در وان ترکیه دارنده بهترین و باکیفیت ترین زعفران جهان می باشد که در معاملات و فروش های بین المللی حرف اول را می زند.

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه به دلار

شرایط و ضوابط فروش زعفران در وان ترکیه

قیمت فروش زعفران در وان ترکیه و سایر نقاط جهان بر اساس معیارهای کلی و موافقت طرفین قرارداد مشخص می شود. عموما کیفیت و مرغوبیت زعفران تعیین کننده اصلی قیمت نهایی زعفران ایرانی در سراسر دنیا می باشد و براساس تجربیات فروشندگان، خرید و فروش فروش زعفران در وان ترکیه به صورت عمده و فله ای و با دلار و لیر انجام می شود.

با توجه به نوسانات ارزی ایران قیمت داخلی و جهانی این محصول می تواند متفاوت باشد. جهت دریافت لیست قیمت زعفران در کشورهای مختلف می توانید با کارشناسان مجموعه فرانیز ارتباط بگیرید و یا با فروشگاه ها و مراجع معتبر پخش زعفران در ترکیه تماس حاصل فرمایید.

سوال داری، من اینجام!