شرط به دست آوردن بدون وقفه پودر زعفران قائنات

شرط به دست آوردن بدون وقفه پودر زعفران قائنات

شرط به دست آوردن بدون وقفه پودر زعفران قائنات

با توجه به کیفیت بالای پودر زعفران قائنات بدون شک هر سرمایه گذاری در پی به دست آوردن بی وقفه این محصول است. شرط دستیابی به این مقصود خرید از سایت فرانیز می باشد.

شهرستان قائنات در خراسان جنوبی واقع می باشد. این شهر دارای آب و هوایی گرم و خشک بوده که شغل درصد بالایی از ساکنان آن کشاورزی طلای سرخ و زرشک می باشد. در جهان قائنات را پایتخت زعفران می دانند چرا که با کیفیت ترین محصول را به بازار عرضه می کند.

تولید پودر زعفران قائنات از با کیفیت ترین محصول جهان

شرط به دست آوردن بدون وقفه پودر زعفران قائنات

پودر زعفران قائنات را از گل های زعفران این شهر تهیه می کنند. کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و همواره رضایت مصرف کننده را به دنبال داشته است.

در بین محصولات کشاورزی گران قیمت، زعفران به دلیل مصرف آب کمتر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و خیلی از جوانان که در پی راه اندازی شغل و منبع درآمدی هستند به کشت زعفران رو آورده اند. اگر این کار با دانش روز و داشتن اطلاعات کامل انجام گیرد میزان برداشت نیز بیشتر خواهد شد.

مزیتی که پرورش طلای سرخ به دنبال دارد تولید فرآورده های متنوع در کنار زعفران خشک با قیمت پایین تر می باشد. پودر زعفران قائنات یکی از این محصولات بوده که در کنار دارا بودن خواص خود زعفران، دارای قیمت مناسب تری نسبت به کلاله خالص است.

عوامل مؤثر بر کشت زعفران

شرط به دست آوردن بدون وقفه پودر زعفران قائنات

برای کشاورزی موفق زعفران، یک سری عوامل دخیل می باشند که در ذیل چند نمونه از آن ها عنوان می گردد؛

  1. آب و هوای مناسب: مناطق دارای آب و هوای خشک و نیمه گرمسیری که دارای تابستان های خشک و زمستان های ملایم هستند برای کشت زعفران بسیار مناسب می باشند.
  2. خاک: خاک های سبک برای رویش گل ها بهتر است.
  3. انتخاب پیاز زعفران: به اندازه، گرد و عاری از آلودگی باشد. حداقل وزنش ۸ گرم انتخاب شود. مزارع ۴-۵ ساله بهترین پیاز را دارا هستند.
  4. زمان کشت پیاز: در مرحله خواب زعفران باید انجام گیرد.
  5. روش کاشت: با دست و یا ماشین انجام می گیرد. جوانه انتهایی پیاز ها باید رو به بالا باشد.
  6. تراکم و عمق کاشت: فاصله خطوط کشت ۲۵ و عمق هر چاله ۱۵- ۲۰ سانتی متر باشد.
شرط به دست آوردن بدون وقفه پودر زعفران قائنات

رعایت تمامی نکات در هنگام کشت می تواند بیشترین بازدهی را به دنبال داشته باشد. دلیل مرغوبیت پودر زعفران قائنات استفاده از مواد اولیه سالم در تولید این محصول است چرا که تمام مراحل تولید تحت نظر متخصصین و ناظران کیفی صورت گرفته است.

سوال داری، من اینجام!