عصاره آبی زعفران سراج درجه یک صادراتی

عصاره آبی زعفران سراج درجه یک صادراتی

عصاره آبی زعفران سراج درجه یک صادراتی

عصاره آبی زعفران سراج  توسط شرکت های تولید کننده مختلفی در بازار توزیع می شود. درجه یک بودن و همچنین صادراتی بودن این کالای مرغوب سبب شده تا تولید کنندگان اصلی آن بتوانند برای بازارهای هدف خود محصولات باکیفیت تری را نسبت به گذشته روانه بازار ایران نمایند.

در طی تماس هایی که از شهر بزرگ کرمان با کارشناسان سایت بزرگ و اینترنتی انواع عصاره زعفران گرفته شده است، عموما به دنبال محصولات مرغوب هستند. تولید عصاره آبی زعفران معمولا با پروانه بهداشت و مجوز می باشد. ولی برخی از برندها استاندارد و گاهی نشان سیب سلامت را ندارند.

عصاره آبی زعفران برای کم کاری تیروئید

عصاره آبی زعفران برای کم کاری تیروئید

همان طور که بسیاری از کارشناسان فروش عصاره آبی زعفران درجه یک عنوان می کنند، غده تیروئید با ترشح هورمون تیروکسین فعالیت های حیاتی بدن را بر عهده دارد. ترشح این هورومون به گفته بسیاری از محققان سبب تقویت ذهن در کودکان نیز می گردد.

نسخه های درمانی زیادی برای کم کاری تیروئید پیچیده شده است که یکی از بهترین راه ها جهت درمان این بیماری استفاده از عصاره و فرآورده های زعفرانی سراج می باشد. به این طریق می توان زعفران درجه یک را به همراه مخلوطی از عسل و دارچین استفاده نمایید.

شرایط واگذاری نمایندگی عصاره آبی زعفران اصل

شرایط واگذاری نمایندگی عصاره آبی زعفران اصل

بسیاری از شرکت های تولید کننده عصاره زعفران مایع درجه یک و صادراتی، شرایط واگذاری نمایندگی عصاره آبی زعفران و دیگر محصولات اصل خود را از طریق سایت های اینترنتی اعلام نموده اند.

این شرایط بنا به مختصات جغرافیایی و توان مشتری جهت فروش قطعا تغییر پیدا می کند. گفتنی است هر چه میزان سفارش مشتری بیشتر باشد، به قیمت بهتری خواهد توانست آن را تهیه نماید.

البته می توان این گونه استنباط نمود که در مناطق و شهرهایی از ایران که تاکنون نمایندگی انواع عصاره زعفران ایرانی به هیچ شرکتی واگذار نشده است خیلی راحت تر نسبت به سایر مناطق خواهد بود.

منبع : سایت عصاره زعفران ایرانی

سوال داری، من اینجام!