قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز

قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز

قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز

قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز که بیشتر برای کادو استفاده می شود در تیر ماه ۱۴۰۰، ۸۹ هزار تومان می باشد که طبعاً با توجه به نوسانات بازار ممکن است تغییر کند پس برای اطلاع از قیمت روز به سایتهای فروش مراجعه کنید.

قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز

سحرخیز از جمله شرکت های تولید و بسته بندی مواد غذایی می باشد که از قدمت بالایی برخوردار است زعفران و فرآورده های آن از جمله محصولات مطرح در این شرکت می باشند. زعفرانی که در کارخانه سحرخیز به کار گرفته می شود از بهترین نمونه های زعفران در ایران بوده و همیشه رضایت مشتری هدف این شرکت است.

زعفران یک مثقالی سحرخیز معادل با ۴.۶ گرم زعفران است. زعفران معمولاً با واحد گرم و یا مثقال بسته بندی می شود. از وزن های خیلی پایین گرفته تا یک کیلوگرم را بسته بندی می کنند لازم به ذکر است که وزن بالاتر از یک کیلوگرم عمده به حساب می آید.

قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز

زعفران دارای انواع مختلفی می باشد که تقسیم بندی معمولاً بر اساس ظاهر زعفران صورت می گیرد و هر چه قرمز تر و کلاله ها بدون فر خوردگی باشد آنرا را جزء گروه برتر قرار می دهند. بهترین نوع زعفران را سوپر قلم نگین می نامند که عاری از ریشه بوده و زعفران آن یکدست می باشد. این نوع زعفران را معمولاً به کشورهای متقاضی صادر می کنند.

زعفرانی که در بازار داخلی به عنوان بهترین شناخته می شود سرگل نامیده می شود این نوع زعفران نیز همانند نگین از کیفیت خیلی بالایی برخوردار بوده است و رنگ آن قرمز یکدست می باشد.

زعفران یک مثقالی سحرخیز از زعفران خراسان تهیه می شود که در جهان همتا ندارد. این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای هدیه دادن به عزیزان می باشد زیرا هم بسته بندی شکیلی دارد و هم این که زعفران آن اعلاء می باشد.

عوامل اثر گذار بر تعیین قیمت زعفران

قیمت زعفران یک مثقالی سحرخیز

برای تعیین قیمت گذاری زعفران عواملی مانند نوع بسته بندی، نوع زعفران و حتی شهر محل کاشت نیز تأثیر گذار است. اگر مایلید که بهترین زعفران را تهیه کنید حتماً از مراکز و سایت های فروش معتبر اقدام کنید چرا که امروزه زعفران تقلبی به وفور در بازار یافت می شود.

یک نمونه از زعفران تقلبی بسته بندی گلرنگ و اضافه کردن عطر زعفران به آن می باشد. این محصول به لحاظ ظاهری به زعفران خیلی شباهت دارد و تشخیص آن بسیار دشوار می باشد. البته راه هایی برای تشخیص زعفران اصل از بدل مانند چشیدن و بوئیدن وجود دارد که در زعفران های بسته بندی شده میسر نیست.

سوال داری، من اینجام!