قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم

قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم

قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم

آیا به دنبال آگاهی از قیمت زعفران 100گرمی هستید؟ آیا در پی خرید این محصول در شیک ترین ظروف بسته بندی، یعنی خاتم می باشید؟ بدون شک با استفاده از سایت بازرگانی فرانیز به مقاصد خود دست خواهید یافت

قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم

تأثير بسته بندی بر قیمت زعفران 100 گرمی

گاهی به هنگام مراجعه به فروشگاه زعفران، متوجه تفاوت قیمت یک نمونه از زعفران در بسته بندی های مختلف می شویم که دلیل آن تفاوت استفاده از ظروف مختلف می باشد. قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم نسبت به انواع دیگر بالاتر است.

ظروف خاتم بسیار زیبا و شیک می باشند. بر روی تعدادی از آن ها تزئینات زیبایی انجام می دهند که زیبایی آن را چندین برابر می کند. ابن ظروف در اندازه های متفاوت موجود بوده تا هر کس با توجه به نیاز خود آن ها را فراهم کند.

قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم

در کارخانه بسته بندی زعفران، از این ظروف برای اهداف صادراتی بیشتر استفاده می گردد. چون جزء هنر های دستی نیز محسوب گردیده و در کنار زعفران که بومی ایران بوده باعث معرفی فرهنگ ایران خواهند شد.

این ظروف در بازار نیز به فروش می رسند تا در صورت تمایل بتوان آن ها را خریداری نموده و به عنوان جعبه نگهداری وسایل ارزشمند از آن ها استفاده کرد.

زعفران 100 گرمی را می توان به صورت فله ای و یا در بسته بندی های مختلفی مانند نایلون، کریستال و پلاستیک خریداری نمود که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

قیمت زعفران 100 گرمی در انواع مختلف

طلای سرخ را پس از برداشت با توجه به دقت در جداسازی کلاله ها، به چند دسته تقسیم می کنند. قیمت زعفران 100 گرمی با توجه به نوع زعفرانی که در تولید آن بکار رفته است متفاوت می باشد.

در هنگام جداسازی کلاله ها اگر رشته ها سالم و بدون بریدگی باشند ما شاهد گران ترین و پرطرفدار ترین نمونه خواهیم بود. این نوع از زعفران که در آن کلاله و خامه باید با دقت از هم جدا شوند و هیچ گونه سفیدی در آن نباشد را به نام نگین و سرگل می شناسند که نوع نگین قیمت بالا تری دارد.

قیمت زعفران 100 گرمی در بسته بندی خاتم

قیمت زعفران 100 گرمی برای خریداران عمده

متقاضیان حجم عمده معمولا تاجران، شرکت های پخش، هتل ها، رستوران های بزرگ و قنادی ها می باشند که حجم عمده از زعفران 100 گرمی را با قیمتی مناسب تر نسبت به جزئی به فروش می رسد و از تخفیفات ویژه بهرهمند خواهند شد.

سوال داری، من اینجام!