قیمت چای زعفرانی 20 تایی برای خرید عمده

قیمت چای زعفرانی 20 تایی برای خرید عمده

قیمت چای زعفرانی 20 تایی برای خرید عمده

جهت اطلاع از به روز ترین لیست قیمت چای زعفرانی 20 تایی به این سایت مراجعه کنید. مجموعه فرانیز علاوه بر ارائه مشاوره در زمینه فروش زعفران، به مشتریان خود تخفیفات ویژه ای برای خرید عمده و کارتنی طلای سرخ عرضه می نماید.

قیمت چای زعفرانی 20 تایی اصلی جهت صادرات

قیمت چای زعفرانی 20 تایی برای خرید عمده

چای از نوشیدنی های اصلی هر خانه ایرانی است. از خوش عطر و طعم ترین نوشیدنی های دنیا می توان به چای زعفران اشاره کرد. این نوشیدنی مقوی و نشاط آور از بهترین گزینه ها جهت رفع اضطراب و کاهش استرس بوده و بسیار آرامبخش است.

چای زعفرانی انتخابی بسیار مناسب جهت مهمانی هاست و نسبت به سایر انواع چای عطر و طعم و خاصیت بیشتری دارد و برای پذیرایی های لوکس گزینه بهتری نسبت به طعم های دیگر چای است.

خواص چای زعفران

قیمت چای زعفرانی 20 تایی برای خرید عمده

زعفران این طلای سرخ گرانبها حاوی کلسیم، مس، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، کروکین و کروستین، سلنیوم و روی و حاوی الکترولیت ها یعنی سدیم و پتاسیم نیز می باشد. زعفران سرشار از ویتامین های آ و ث است و غنی از ترکیباتی مانند اسید فولیک، نیاسین پیریدوکسین، ریبوفلاوین همچنین حاوی پروتئین و کربوهیدرات ها است.

دمنوش یا چای زعفران ضد التهاب و مسکن بوده و از بهترین نوشیدنی هایی ست که برای تسکین درد قاعدگی از آن بهره می جویند. چای زعفران ضد افسردگی و ضد سرطان  است و بسیاری از اطبا سنتی و پزشکان به جهت خواص دارویی بی شمارش آن را به بیماران توصیه می کنند. چرا که عوارض داروهای شیمیایی را ندارد و به صورت ارگانیک و طبیعی و بدون عارضه جانبی می توان آن را در الویت درمان و پیشگیری بسیاری از امراض قرار داد.

از سری محصولات پرفروش زعفرانی می توان به چای زعفرانی اشاره کرد که در همه فصول سرد و گرم، به خصوص در بازارهای داخلی مشتریان دائمی خود را دارد. چای زعفرانی به دلیل نبود کافئین (برخلاف چای سیاه) همچنین سهولت و سرعت بالای سرو محبوب است و بدون نیاز به دم کشیدن های طولانی مدت، آماده میی شود.

چای زعفران از سری محصولاتی ست که همیشه تقاضای بالا و مشتریان دائمی خود را دارد و جهت استفاده کافی شاپ ها و هتل ها و رستوران ها از گزینه ای حتمی و واجب است.

قیمت چای زعفرانی

قیمت چای زعفرانی 20 تایی برای خرید عمده

چای زعفرانی مرغوب با بسته بندی 20 تایی جهت سفارش عمده و حجم های بالا هم اکنون در سایت با قیمتی معقول آماده عرضه می باشد.

امکان سفارش عمده چای زعفران 20 تایی برای شما خریداران محترم با قیمت و کیفیتی بسیار مناسب در سایت فرانیز فراهم می باشد.

سوال داری، من اینجام!