نمایندگی اصلی فروش چای زعفرانی جهان به صرفه

نمایندگی اصلی فروش چای زعفرانی جهان به صرفه

نمایندگی اصلی فروش چای زعفرانی جهان به صرفه

چای زعفرانی جهان محصولی کاملا گیاهی و بدون مواد افزودنی می باشد. این فرآورده می تواند گزینه مناسبی برای صادرات تلقی شود. فروش به صرفه محصولات زعفرانی از طریق نمایندگی اصلی یعنی فرانیز صورت می گیرد.

نمایندگی اصلی فروش چای زعفرانی جهان به صرفه

مصرف چای زعفرانی در ایران قدمتی دیرینه دارد. این محصول از قدیم الایام توسط پزشکان طب سنتی برای درمان و پیشگیری از خیلی از امراض توصیه گردیده است. تأثیرات این نوع محصولات گیاهی با گذشت زمان خود را نشان می دهند اما دارو های شیمیایی در لحظه باعث تسکین درد شده و اثرات جبران ناپذیری را بر سلامت مصرف کننده بر جای خواهند گذاشت.

تنوع محصولات زعفرانی

نمایندگی اصلی فروش چای زعفرانی جهان به صرفه

زعفران را می توان در اشکال گوناگون استفاده کرد. تنوع فرآورده های زعفرانی خیلی بالا بوده از این رو می تواند نیاز تمامی سلیقه ها را برطرف نماید. دمنوش، پودر نوشیدنی، چای زعفرانی، نبات زعفرانی، پولکی ،شربت، اسانس، عصاره، انواع خوراک ها و شیرینی جات و غیره نمونه هایی از این فرآورده ها می باشند.

بسته بندی چای زعفرانی جهان

نمایندگی اصلی فروش چای زعفرانی جهان به صرفه

چای زعفرانی جهان در جعبه های ۲۴ عددی به صورت تی بگ به بازار عرضه می گردد. سهولت استفاده و کیفیت بالای این محصول، آن را به یکی از فرآورده های پر طرفدار تبدیل نموده است.

به دلیل نزدیک بودن ذائقه کشور های حوزه خلیج فارس به ایران، سالانه مقادیر بالایی از این محصول به کشور های مختلف صادر می شود تا محصول ایرانی را به جهانیان معرفی کند.

کشت زعفران علاوه بر روش مرسوم به شیوه گلخانه ای نیز انجام می شود که صرفه جویی در مصرف آب را به دنبال دارد. برای مهیا نمودن مکان لازم برای کشت بعد از ساخت گلخانه به یک سری لوازم اولیه نیاز است که در ذیل دو مورد از آن ها عنوان می شود؛

  1. رطوبت سنج: میزان رطوبت اگر پایین باشد بر رشد گیاه تأثیر منفی می گذارد و بالعکس اگر زیاد باشد به گل ها آسیب خواهد رساند. میزان مناسب قبل از گلدهی ۸۰ درصد و زمان گلدهی بین ۸۰- ۸۵ درصد مطلوب است.
  2. فوگر یا مه ساز: با ایجاد محیطی مه آلود و مرطوب مواد معدنی مورد نیاز را برای رشد گیاه فراهم می کند.

چای زعفرانی جهان را از بهترین زعفران های برداشت شده تهیه می کنند تا محصول در خور مصرف کننده تولید شود.

عرضه محصولات زعفرانی با کیفیت در فرانیز انجام می گیرد تا شرکت های پخش و تاجران بتوانند حجم عمده مورد نیاز از این فرآورده ها، علی الخصوص چای زعفرانی بهرامن را به راحتی تهیه نمایند.

سوال داری، من اینجام!