پودر ریشه زعفران با قیمت عالی

پودر ریشه زعفران با قیمت عالی

پودر ریشه زعفران با قیمت عالی

پودر ریشه زعفران یکی از مشتقات طلای سرخ بوده که در کنار دارا بودن خواص عالی از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. این دو خصوصیت در کنار هم باعث شده تا بسیاری از شرکت های پخش اقدام به خرید این محصول در حجم عمده و سپس پخش آن نمایند.

پودر ریشه زعفران با قیمت عالی

استفاده از پودر ریشه زعفران در صنایع دارویی

بعضی از محصولات گیاهی، تمام قسمت های آن ها قابل استفاده می باشد که از جمله آن ها می توان به زعفران اشاره نمود. ریشه زعفران یا به اصطلاحی خامه، قسمت سفید رنگی  بوده که به کلاله متصل است. از این محصول در صنایع دارویی استفاده می گردد.

کلاله های زعفران از رنگ قرمز زیبایی برخوردار هستند که علت آن وجود کروسین می باشد. دلیل رنگ سفید خامه عدم وجود این ماده ارزشمند است. عطر و بوی دلنشین زعفران در این قسمت، مانند کلاله به خوبی حس می شود. اصولی ترین روش استفاده از ریشه، پودر کردن آن بوده که باید به خوبی صورت گیرد.

پودر ریشه زعفران با قیمت عالی

پودر ریشه زعفران همانند کلاله که مهم ترین بخش زعفران است دارای خواص درمانی و مفیدی برای بدن بوده که تنها وجه تمایز آن ها، رنگ می باشد. از این محصول در ساخت لوازم آرایشی و همچنین تهیه دارو های گیاهی استفاده می شود.

فروش عمده پودر ریشه زعفران برای عطاری ها

عطاری ها یکی از عرضه کنندگان پودر ریشه زعفران هستند که این محصول را در حجم عمده از نمایندگی ها و یا شرکت های پخش خریداری نموده و آن را با بسته بندی در وزن های پایین تر به فروش می رسانند.

فروشندگان عطاری ها با کسب اطلاعات لازم در زمینه محصولاتی که به فروش می رسانند می توانند طریقه مصرف و خواص آن را به خریدار یادآوری کنند. بالا ترین خاصیت ریشه زعفران همانند دیگر قسمت های آن، حس فرح بخشی و ضد افسردگی می باشد.

پودر ریشه زعفران را می توان با چای سیاه نیز ترکیب نموده و از آن یک دمنوش خوش عطر تهیه نمود. همچنین می توان آن را در دقایق پایانی به غذا اضافه کرده تا یک طعم دلچسب خلق شود.

پودر ریشه زعفران با قیمت عالی

عرضه پودر ریشه زعفران در فرانیز

سایت بازرگانی فرانیز با عرضه زعفران و فرآورد های آن از جمله پودر ریشه زعفران، می تواند حجم مورد نظر از برند دلخواه را در اختیار تجار و شرکت های پخش قرار دهد‌. در این سایت می توان قبل از خرید تمام اطلاعات لازم در مورد محصول مورد نظر را کسب نموده و یک خرید به صرفه و هدفمند را به انجام رسانید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!