کارخانه عصاره گیاه زعفران آترینا تهران

کارخانه عصاره گیاه زعفران آترینا تهران

مایع زعفران یکی از فرآورده‌های پرفروش بازار است. برای خرید مستقیم تولیدات کارخانه عصاره گیاه زعفران آترینا تهران همین حالا اقدام کنید.

نقش عصاره گیاه زعفران خالص در کاهش افسردگی

زعفران یکی از گیاهان دارویی بسیار مهم می‌باشد. این گیاه دارای ترکیبات طبیعی با خواص درمانی قابل‌توجه است. این گل‌های زیبای دارویی دارای شهرت بین‌المللی هستند.

مطالعات مختلفی در مورد این گیاه انجام شده است. پزشکان طب سنتی همیشه توجه ویژه‌ای به این گیاه داشته‌اند. طب نوین هم امروزه نگاهی خاص به این محصول ارزشمند دارد.

محققان مختلف به کمک ترکیبات طبیعی مفید موجود درون این گل‌ها، در تلاش برای ساخت انواع داروها هستند. این تولیدات جایگزین بسیاری از داروهای شیمیایی خواهند بود. این گل‌های ارزشمند، مهم‌ترین ماده اولیه در یک کارخانه عصاره گیاه زعفران هستند.

نقش عصاره زعفران آترینا

بسیاری از مردم با مصرف فرآورده‌های مختلف زعفرانی در برنامه غذایی خود، به‌دنبال بهره‌مندی از این خواص درمانی می‌باشند. یکی از مهم‌ترین خواص این محصول، اثرات ضد افسردگی آن است.

بسیاری از مردم این فرآورده را به‌عنوان یک گیاه نشاط‌آور می‌شناسند. بررسی‌ها و مطالعات مختلف هم تاییدکننده این موضوع هستند. زعفران خالص و فرآورده‌های آن به اندازه داروهای شیمیایی برای درمان افسردگی موثر می‌باشند.

کارخانه عصاره گیاه زعفران معتبر، خواص آن را حفظ می‌کند. کروسین و سافرانال از جمله ترکیبات طبیعی مفید موجود درون این چاشنی‌ هستند. این دو ترکیب سطح سروتونین را افزایش می‌دهند. اثرات ضد افسردگی این ماده غذایی هم به همین دلیل است.

فرآیند عصاره‌گیری زعفران درجه یک در کارخانه‌های تولید

کارخانه عصاره گیاه زعفران معمولا به دو روش محصولات خود را تولید می‌کند. پرکولاسیون و روش سرد، مرسوم‌ترین شیوه‌های تولید عصاره مایع این گیاه ارزشمند هستند.

بهترین کلاله‌های زعفرانی در شروع فرایند تولید، آسیاب می‌شوند. این کار به‌کمک دستگاه‌های مخصوص انجام می‌شود که پیش از استفاده، ضدعفونی خواهند شد. پودر زعفران برای تبدیل شدن به عصاره مایع، به یک حلال مخصوص نیاز دارد.

عصاره زعفران آترینا درجه یک

زعفران با حلال مخصوص ترکیب خواهد شد. دستگاه عصاره‌گیری دارای یک دریچه خروجی است. ترکیب بخش‌های حل‌شونده گیاه زعفران با حلال، از این قسمت خارج می‌شود. مایع جمع آوری‌ شده برای مدت چند ساعت به همان شکل باقی می‌ماند.

آخرین مرحله تولید در کارخانه عصاره گیاه زعفران هم مربوط به دستگاه تقطیر است. عصاره خالص به‌دست‌آمده از گیاه زعفران به کمک این دستگاه، غلیظ می‌شود. روش سرد از دیگر شیوه‌های مرسوم تولید عصاره زعفران می‌باشد.

این شیوه تولید از طریق تخریب دیواره‌های سلولی کلاله‌های زعفران انجام می‌شود. سرعت انجام این روش تولید، بسیار بالا است. تمام عصاره‌های موجود درون کلاله‌ها هم به‌خوبی جمع آوری خواهند شد.

بسته‌بندی تجاری انواع عصاره‌ زعفرانی مایع آترینا

تولیدکنندگان معتبر مانند کارخانه برند آترینا تهران با دقت بالایی برای محصولات خود یک بسته‌بندی تجاری انتخاب می‌کنند. آن‌ها هنگام انتخاب، به هر دو بعد زیبایی و کیفیت دقت خواهند کرد.

بسته‌بندی هر محصولی معرف برند تولیدکننده آن می‌باشد. شرکت‌های معتبر و بزرگ از این فرصت به نفع خود استفاده می‌نمایند. آن‌ها به همین دلیل روی تجاری‌سازی بسته‌بندی محصولات خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.

موفقیت در این حوزه، نقش قابل‌توجهی در افزایش فروش تولیدات خواهند داشت. یک کارخانه عصاره گیاه زعفران معتبر، مجهز به جدیدترین و به‌روزترین دستگاه‌های بسته‌بندی می‌باشد. چنین کارخانه‌هایی همچنین از مواد اولیه درجه یک برای این فرآورده‌ها استفاده می‌کنند.

قوطی‌های پت مناسب‌ترین انتخاب برای مایع زعفران هستند. قوطی‌های پلی اتیلن ترفتالات به اختصار پت نامیده می شوند. این ظروف شفاف و بی‌رنگ، شکستنی نیستند.

بسته بندی عصاره زعفران درجه یک

ویژگی شفاف بودن این بطری‌ها در حوزه صنایع غذایی بسیار موردتوجه قرار گرفته است. رنگ زیبا و طبیعی عصاره زعفران مایع آترینا هم به‌خوبی قابل مشاهده می‌باشد. این ظروف دارای وزن بسیار کمی هستند.

کارخانه عصاره گیاه زعفران آترینا محصولات را در بسته‌بندی‌های ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ میلی‌لیتری عرضه می‌کند. حمل‌و‌نقل این تولیدات به این ترتیب بسیار آسان خواهد بود.

این بطری‌ها همچنین به‌خوبی قادر به حفظ کیفیت و خواص محتویات خود خواهند بود. این تولیدات دارای برچسب‌های مخصوصی هستند.

اطلاعات فرآورده به‌دقت روی این برچسب‌ها ذکر می‌شود. مشتریان پیش از خرید، این مندرجات را مطالعه می‌کنند. آن‌ها به این ترتیب با آگاهی بیشتری قادر به ثبت سفارشات خود خواهند بود.

صادارت مایع زعفران آترینا به کشورهای همسایه

ایران یکی از معروف‌ترین صادرکننده‌های زعفران و فرآورده‌های زعفرانی می‌باشد. حجم محصولات صادراتی در سال‌های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است.

تاجران داخلی امروزه علاوه بر گل‌های زعفرانی خالص، انواع فرآورده‌های آن را نیز صادر می‌کنند. این تجارت پرسود ارزآوری زیادی را برای کشور به همراه داشته است.

این محصولات مهم‌ترین بخش از صادرات غیرنفتی ایران را تشکیل می‌دهند. رقابت در این تجارت از حساسیت بالایی برخوردار است. چندین کشور از سراسر دنیا محصولات خود را صادر می‌کنند.

صادرات عصاره زعفران آترینا

مشتریان خارجی نیز با حق انتخاب‌های مختلفی مواجه هستند. تاجران ایرانی بهترین محصولات را از کارخانه عصاره گیاه زعفران مجاز تامین می‌کنند. تولیدات برند آترینا دارای استانداردها و گواهینامه‌های لازم هستند.

نماد سیب سلامت و نشان استاندارد از مهم‌ترین تاییدیه‌های محصولات این مجموعه می‌باشند. کشورهای خریدار تمام محصولات را از نظر سطح کیفی بررسی می‌کنند.

فروشندگان نیز ملزم به ارائه گواهینامه‌های سلامت و کنترل کیفی از آزمایشگاه‌های مخصوص هستند. تولیدات فاقد این گواهینامه‌ها به فروش خوبی نخواهند رسید. تاجران بزرگ با تامین محصولات از کارخانه عصاره گیاه زعفران معتبر، دغدغه‌ای از این بابت ندارند.

فروش بهترین تولیدات زعفرانی در بازرگانی فرانیز

مجموعه فرا‌نیز معتبرترین سایت عرضه زعفران و فرآورده‌های زعفرانی می‌باشد. این فروشگاه معتبر دارای تجربه کاری بالایی در این حوزه است. حوزه‌های فعالیت این بازرگانی امروز بیشتر از قبل گسترش یافته است.

انواع عصاره‌های پودری و مایع هم در این سایت وجود دارند. مجموعه، تمام محصولات سایت را مستقیما از کارخانه عصاره گیاه زعفران تامین می‌کند. این فروشگاه معتبر امروزه در سطح بین‌المللی هم شناخته شده است.

بسیاری از مشتریان ثابت این مجموعه، خریداران خارجی هستند. دست‌اندرکاران این فروشگاه کلیه مراحل آماده‌سازی و بسته‌بندی سفارشات را به‌سرعت انجام می‌دهند.

برخی از کاربران سایت پیش از نهایی کردن خرید خود، به مشاوره نیاز دارند‌. آن‌ها پس از دریافت مشاوره با اطمینان بیشتری سفارشات خود را ثبت می‌کنند. این موضوع رضایت خریداران را به همراه دارد.

کارشناسان بخش پشتیبانی اطلاعات لازم در مورد محصولات را از کارخانه عصاره گیاه زعفران و سایر کارخانه‌ها دریافت می‌کنند. مشتریان براساس حجم سفارشات، روش ارسال را انتخاب می‌کنند.

ارسال به شیوه‌های تیپاکس، پست و باربری مرسوم است. خریداران تمام فرآورده‌ها را در آدرس و محل دلخواه تحویل می‌گیرند. آن‌ها زمانی را برای باربری و حمل‌ونقل هم صرف نخواهند کرد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!