ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران

ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران

ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران

ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران به صورت کامل بر روی جلد آن و همچنین در سایت های فروش قرار داده شده است تا خریدار قبل از خرید اطلاعات لازم را در خصوص محصول مورد نظر کسب نماید.

ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران

گیاه این محصول ارزشمند، در جنوب غربی آسیا و جنوب اروپا بیشتر یافت می شود. این گل سلامتی به قدری گران بها است که از تمام قسمت های آن می توان بهره گرفت. بر اساس تحقیقات انجام شده همه بخش های زعفران خاصیت شادی آور داشته و ضد افسردگی می باشند.

پس از برداشت گل، کلاله های آن را با دقت تمام جداسازی می کنند. این رشته ها نارنجی رنگ بوده و به سفیدی خامه متصل هستند. کلاله های خالص و عاری از وجود بخش روشن، بهترین نوع طلای سرخ محسوب می شوند.

در واقع ملاک قیمت گذاری برای این کالا و فراورده هایی چون پودر ساقه زعفران، همین جدا سازی کلاله ها می باشد. اگر محصولات خالص و بدون هیچ گونه اثری از ریشه باشند، به مدل سرگل و نگین معروف هستند که گزینه برتر برای صادرات خواهند بود. همچنین پک های هدیه را معمولا از این دو نوع تهیه می کنند.

اما اگر کلاله ها حاوی سفیدی باشند، بر اساس میزان ترکیب ریشه آن ها را در گروه بندی های زیر که دارای قیمت های متفاوتی هستند؛ قرار می دهند:

  • دخترپیچ
  • پوشال
  • سفیدی

مواد تشکیل دهنده پودر ساقه زعفران

ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران

در تهیه آن از بخش سرخ رنگ ابتدایی استفاده نمی شود، بلکه از ساقه، پودر قند و گرده زعفران تهیه شده است که به نوبه خود خواص بسیاری دارد. قدرت رنگدهی این فراورده به پای ماده خام نمی رسد، اما همان خاصیت ها را با خود به ارمغان می آورد.

پودر ساقه زعفران در بسته بندی های مناسب در کارخانه تولید و به بازار عرضه می شود. این محصول کاملا طبیعی بوده و بدون مواد نگهدارنده می باشد. با استفاده از آن، عطر خاص و منحصر به فردش را می توان به خوبی مورد بهره برداری قرار داد.

فروش فراورده ها به صورت جزئی و عمده

ارائه مشخصات پودر ساقه زعفران

از پودر ساقه زعفران همانند دیگر محصولات در آشپزی، شیرینی پزی و تهیه بستنی های زعفرانی استفاده می کنند. فروش این محصول به صورت حضوری و اینترنتی در حجم های عمده و جزئی انجام می شود.

فروش فله ای این محصول نیز در حجم دلخواه برای مصارف بالا و یا خرده فروشی هم صورت می پذیرد. خرید عمده را می توانی از طریق سایت بازرگانی فرانیز با تضمین اصالت کالا انجام داد.

سوال داری، من اینجام!