بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

هم اکنون بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز در حجم 200 میلی لیتر اعلام شد. برای خرید آنلاین این کالای صادراتی می توانید با ما همراه شوید.

اسپری زعفران شرکت بیز

بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

منطقه خراسان بهترین اقلیم آب و هوایی و خاک مناسب جهت کشت زعفران را دارد. با وجود قدمت  ۳۰۰۰ ساله کشت زعفران در ایران، ما با تولید سالیانه بیش از 300 تن، بزرگترین تولید کننده ی زعفران در جهان می باشیم.

متاسفانه خام فروشی زعفران در گذشته از فرصت های اقتصادی این محصول کاسته است اما امروزه محصولات متنوع جهت افزایش کارایی این محصول وارد بازار می گردد.

شرکت بیز به جهت فرآوری محصولات جدید از زعفران با خلق اولیه ایده ی تولید اسپری زعفران و انجام تحقیقات گسترده در این زمینه محصولی بی نظیر را تولید و عرضه کرده است که شما میتوانید با بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ما را در ارائه این محصول یاری کنید. این محصول توانسته نمره ی A کیفیت را به خود اختصاص دهد.

بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

اسپری زعفران بیز یک محصول باکیفیت است که از ترکیب آب و زعفران درجه ۱ تولید شده و برای ساخت این محصول از فناوری های نوینی همچون فناوری نانو بهره برده اند. شما میتوانید با استفاده از اسپری زعفران بیز در هر لحظه و هر مکانی بدون اینکه نیاز به سائیدن و دم کردن زعفران و طی این مراحل دشوار و وقت گیر داشته باشید به راحتی از اسپری کردن زعفران برای خوش رنگ و خوش طعم کردن غذاهایتان استفاده کنید.

موارد مصرف اسپری زعفران بیز

تزئین برنج، تهیه و تزئین انواع شیرینی، بستنی، غذاهای مخصوص زعفرانی (شله زرد، حلوا)، انواع خوراک ها و کباب ها (خوراک مرغ، گوشت و جوجه کباب)، تهیه ی چای زعفرانی، شربت ها و…. می توان از این محصول با کیفیت و مرغوب استفاده نمود.

بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

به خاطر همین کاربردهاست که قیمت اسپری زعفران شرکت بیز برای استفاده کنندگان خانگی با توجه به کیفیتی که دارد مورد رضایت واقع شده است.

مزایای اسپری زعفران دکتر بیز

  • تهیه شدن آن از زعفران مرغوب و درجه یک
  • حذف مراحل وقت گیر برای تهیه آب و زعفران
  • اسپری کردن زعفران به سادگی بر روی غذا
  • ماندگاری مناسب به اندازه 18 ماه بدون استفاده از نگهدارنده
  • راحتي و سرعت در مصرف زعفران در هر لحظه و در هر مکان
  • خروج ۱۰۰ درصدی مواد افشانه به طور کامل و تا آخرین قطره
  • کاملا طبیعی و بدون مواد افزودنی و فاقد هرگونه اسانس های خوراکی و شیمیایی
  • خروج مواد در همه ی حالات ایستاده، مورب و واژگون
بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

 همچنین برای استفاده از اسپری زعفران دکتر بیز نیازی به تکان دادن قبل از مصرف نیست چرا که محصول با توجه به همگن و تک فاز بودن ته نشین نمی شود.

همینطور با امکان اسپری کردن زعفران این محصول امکان تزیینی جذاب‌تر و مورد پسندتر با ترسیم حروف و اشکال مختلف وجود دارد. اسپری زعفران دکتر بیز تهیه شده از زعفران خالص درجه یک می باشد و به همین علت به انتخابی منحصر به فرد بدل گشته است.

بهترین قیمت اسپری زعفران شرکت بیز ۲۰۰ میلی

با بهره گیری از تکنولوی نانو استفاده تا ۵ برابر بیشتر نسبت به روش سنتی ممکن گردیده به این صورت که در روش سنتی شما با یگ گرم زعفران تنها ۲۰ بشقاب را می توانستید تزیین کنید اما با وجود اسپری زعفران دکتر بیز شما می توانید تا ۸۰ الی ۹۰ بشقاب را به راحتی و به زیبایی تزیین کنید. رمز ماندگاری اسپری زعفران بدون مواد نگه دارنده، نبود نور و جلوگیری از عبور گاز ها به درون محلول زعفران می باشد. گاز استفاده شده در اسپری زعفران، گاز نیتروژن می باشد که این گاز هیچگونه ارتباطی با محلول زعفران ندارد زیرا زعفران با یک پک آلومینیومی در داخل قوطی از گاز جدا شده است و این گاز حتی بعد از اتمام محتویات مایع اسپری زعفران از قوطی خارج نمی شود.

سوال داری، من اینجام!