خدمات ویژه برای صادرات اسپری زعفران به آمریکا

خدمات ویژه برای صادرات اسپری زعفران به آمریکا

خدمات ویژه برای صادرات اسپری زعفران به آمریکا

آیا با وجود تحریم ها صادرات اسپری زعفران به آمریکا صورت می گیرد؟ با فرانیز می توانید از راهکارهای مناسب در این زمینه بهره مند شوید و مشمول خدمات ویژه برای خرید گردید.

خدمات ویژه برای صادرات اسپری زعفران به آمریکا

آمریکا یکی از کشور های بزرگ دنیا می باشد که از اقتصاد مطلوبی برخوردار است و با اکثر کشور های دنیا داد و ستد دارد. در واقع صادرات و تجارت از عوامل بسیار تأثیر گذار بر رشد اقتصادی بوده که باید شامل تمامی زمینه ها باشد.

صادرات اسپری زعفران به آمریکا از طریق واسطه ها

خدمات ویژه برای صادرات اسپری زعفران به آمریکا

آمریکا و ایران در طی سال های اخیر به دلیل وجود مشکلات در زمینه نیرو های هسته ای دچار اختلافات شده اند و در واقع مبادلاتی بین آن ها صورت نمی گیرد. از این رو صادرات اسپری زعفران به این کشور معمولا از طریق واسطه ها انجام می پذیرد.

صادرات اسپری زعفران به ۶۰ کشور دنیا انجام می گیرد. این گیاه ارزشمند بومی خاورمیانه است اما بیشتر ایالت ها از آن در پخت و پز استفاده می کنند. در واقع با نگاهی به غذا های کشور های مختلف و وجود زعفران در دستور پخت آن ها می توان به جایگاه این محصول پی برد.

کشت زعفران علاوه بر ایران در چندین کشور مانند؛ افغانستان، هند، اسپانیا، چین و یونان نیز انجام می گیرد. کشت گلخانه ای روشی است که این روز ها رواج یافته و در بعضی کشور ها مانند چین اجرا می شود. از مزایای این روش می توان به کاهش آب مصرفی اشاره کرد.

در کشت گلخانه ای دو روش قابل اجرا است که کاملا متفاوت می باشند. روش اول که بازدهی بیشتری دارد هیدروپونیک می باشد که ریشه ها در محیطی مرطوب داخل خاک قرار دارند. اما روش دوم که ایروپونیک نام دارد، ریشه ها در هوا معلق بوده و با اسپری آب پاشی می شوند.

مراحل لازم برای صادرات اسپری زعفران

خدمات ویژه برای صادرات اسپری زعفران به آمریکا

برای صادرات اسپری زعفران به کشور های اروپایی باید یک سری مدارک تهیه شود که در ذیل عنوان می گردد؛

  • کارت بازرگانی صادر کننده زعفران
  • معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک
  • گواهی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  • گواهی قرنطینه دامی و نباتی
  • گواهی اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • صورت عدل بندی

بعد از طی مراحل عنوان شده می توان صادرات را به کشور مقصد انجام داد. شرکت بازرگانی فرانیز که در حوزه فروش زعفران و فرآورده های آن به صورت عمده فعالیت دارد می تواند محصول مورد نظر تاجران را در حجم های دلخواه با قیمتی مناسب تهیه نماید.

سوال داری، من اینجام!