خرید افشره عصاره زعفران زردبند خوراکی

خرید افشره عصاره زعفران زردبند خوراکی

خرید افشره عصاره زعفران زردبند خوراکی

افشره عصاره زعفران زردبند یکی از فرآورده های غذایی و خوراکی باکیفیت است که متقاضیان می توانند برای خرید این کالا از طریق سایت های اینترنتی اقدام نمایند. بهترین افشره زعفران زربند یا همان قطره خوراکی که گاهی با توصیه پزشک تجویز می شود، چه قیمتی دارد؟

عموما بسته بندی های عصاره زعفران زردبند به صورت قطره و در حجم ۱۵ میلی لیتر است. محصول به دلیل کیفیت فوق العاده ای که دارد مورد تایید اکثر پزشکان و حتی مشتریان خارج از کشور می باشد.

شرکت عرضه کننده افشره عصاره زعفران زردبند در کنار این محصول به تولید قطره خوراکی لیمو ترش و گل محمدی و سایر کالاهای کاربردی دیگر نیز پرداخته است.

افشره عصاره زعفران زردبند

افشره عصاره زعفران زردبند صادراتی

عرضه عصاره زعفران صادراتی یکی از دغدغه هایی بود که تولید کنندگان اصلی همواره به دنبال رسیدن به فورمول آن به کمک کارشناسان و متخصصین ذی ربط بوده اند. قیمت بالای زعفران سبب گردید تا شرکت های مربوطه برای صادرات عصاره زعفران قاینات با برندهای متنوع پا به عرصه رقابت جهانی بگذارند.

افشره عصاره زعفران زردبند

افشره عصاره زعفران زردبند توسط یکی از شرکت های جوان گرا و دانش بنیان به تولید انبوه می رسد و امر توزیع و فروش سراسری آن به سایت های اینترنتی زیادی واگذار شده است.

افشره عصاره زعفران زردبند

مشخصات زعفران زردبند درجه یک و خوب

معیار درجه یک بودن و خوب بودن هر محصول صادراتی، رضایت کامل مشتریان و البته تاییدیه کنترل کیفی آن می باشد. زعفران زردبند صادراتی یکی از بهترین کالاهایی است که در حال حاضر به صورت عمده توسط سایت اصلی آن عرضه می گردد. مشخصات این زعفران مرغوب به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

  • نوع محفظه: قوطی فلزی
  • کد بهداشتی: ۵۶۶۴۴/۶۶۵
  • اندازه: ۱۵ میلی لیتر
  • سن مصرف: بدون محدودیت

افشره عصاره زعفران زردبند

مثل اکثر مواد غذایی دیگر، محصولات این شرکت بایستی دور از نور آفتاب و در جای خنک و خشک نگهداری شود.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!