خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل

خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل

خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل

.فرانیز با خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل این امکان را برای تاجران فراهم کرده تا بتوانند به راحتی صادرات زعفران را انجام دهند.

زعفران یا به عبارتی زرپران از تیره زنبقیان بوده که دارای گل هایی با گلبرگ های بنفش رنگ و زیبا است. این محصول ارزشمند بیشتر در مناطق جنوب غربی آسیا و جنوب اروپا یافت می شود.

فروش زعفران به دو گونه فله ای و پاکت صورت می گیرد. نوع فله ای آن به دلیل قیمت پایین تر، از سوی خریداران عمده متقاضیان بیشتری دارد چرا که هزینه ای صرف پاکت نشد پس بالطبع قیمت مناسب تری را دارا می باشد.

فروش زعفران فله ای برای صادرات

خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل

فروش زعفران فله ای بیشتر برای صادرات انجام می گیرد. کشور هایی مانند امارات و اسپانیا زعفران را به این صورت از ایران خریداری کرده و با برند خود به فروش می رسانند.

زعفران ایران به کشور های آسیایی و اروپایی انجام می شود که در مورد کشور های همسایه بیشتر از طریق زمینی صورت می گیرد که هزینه کمتری صرف حمل و نقل می شود. اما در مورد کشور های اروپایی باید از طریق هوایی انجام شود.

برای صادرات زعفران باید یک سری مراحل را طی کرد که در ذیل عنوان می شود؛

  • کارت بازرگانی صادر کننده زعفران
  • معرفی نامه اظهار کننده زعفران به گمرک
  • گواهی مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
  • گواهی قرنطینه دامی و نباتی
  • گواهی اداره بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • صورت عدل بندی

فروش زعفران فله ای به راحتی در کشور مقصد

خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل

اگر می خواهید فروش زعفران فله ای در کشور های متقاضی را به آسان ترین نحو ممکن انجام دهید و در صادرات با مشکل مواجه نشوید می توانید برای این منظور از سایت فرانیز راهنمایی های لازم را دریافت کرده و خرید خود را انجام دهید.

فروش زعفران فله ای در داخل کشور نیز انجام می گیرد. متقاضی آن اماکن پرمصرف مانند؛ کارخانه جات، رستوران ها، شرکت های پخش و خرده فروشان می باشند که این محصول را با قیمت مناسب تر خریداری می نمایند.

بیشترین میزان فروش زعفران در فصل برداشت

خرید و فروش زعفران فله ای در بین الملل

بیشترین میزان فروش زعفران در فصل برداشت است که کشاورزان معمولا محصول خود را به کارخانه تحویل می دهند و فقط تعداد کمی از آن ها خود به فروش می پردازند. چرا که ابزار مناسب جهت پاکت و فضای مناسب برای فروش را ندارند.

تولید زعفران در ایران

یکی از معروف ‌ترین و همچنین گران‌ ترین ادویه‌ ها در تمام دنیا زعفران است. قیمت زیاد و ارزش بالای آن به دلیل خواص منحصر به‌ فردی که دارد، سبب معروفیت آن شده ‌است. این واضح است که هیچ ادویه‌ ای نمی ‌تواند همانند زعفران تمامی این ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد را در خود جای دهد.

فروش زعفران فله ای روزانه با حجم زیاد در بازارهای مختلف مشاهده می شود. به‌ طورکلی این محصول از بهترین ادویه ‌ها است و در سطح جهانی هم شناخته ‌شده است و ازاین‌ رو دارای طرفدارانی بسیار می باشد.

امروزه پیدا کردن بهترین زعفران ایران در میان انواع نمونه محصولات تقلبی کار دشواری است. زعفران به عنوان یک طلای سرخ، به عنوان افزودنی به غذاها و به دلیل داشتن خواص درمانی دارای طرفداران زیادی است. این محصول در ایران و دیگر نقاط دنیا کشت می شود و با برندهای متفاوت در پاکت های گوناگون به بازار عرضه می شود.

قیمت زعفران ۵ گرمی در فرانیز

در حال حاضر کشورهای زیادی برای واردات محصولات زعفرانی در تلاشند. به همین علت سعی می کنند که از طریق صادرکننده های ایرانی این امر را صورت دهند. تاجران ایرانی بهتر است که از طریق نمایندگان فروش زعفران فله ای فرانیز به لیست قیمت زعفران ۵ گرمی دست پیدا کنند و سپس خرید کنند.

بعضی از مراکز فروش زعفران برای اینکه از فروش زعفران، سود بیش تری ببرند، ممکن است چندین نوع زعفران با کیفیت های مختلف را باهم مخلوط کنند.

بنابرین هنگام خرید زعفران باید دقت کرد تا چندین نوع زعفران با هم مخلوط نشده باشد. عوامل تعیین کننده قیمت زعفران، نوع زعفران درجه کیفی زعفران، محل تحویل زعفران، پاکت زعفران، قیمت دلار و غیره است.

شرکت فرانیز با هدف عرضه محصولات زعفرانی به تاجران و شرکت های پخش مشغول به کار شد و در حال حاضر فعالیت گسترده ای در تمام نقاط کشور دارد.

حتی برخی از مشتریان آن افرادی در خارج از کشور هستند که برای خرید زعفران، به فرانیز مراجعه می کنند. فرانیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ارائه محصولات درجه یک و مرغوب، مشتریان خود را راضی نگه دارد.

جهت خرید زعفران و هم چنین اطلاع از قیمت زعفران ۵ گرمی، می توانید به سایت فروشگاهی فرانیز سر بزنید. در صورت تمایل اقدام به سفارش و خرید محصول مورد نظر کنید و در کم ترین زمان ممکن آن را با بهترین کیفیت و پاکت دریافت کنید. هم چنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با نمایندگان فروش ارتباط برقرار کنید.

با فرانیز، زعفران ۵ گرمی پاکتی را با عالی‌ترین قیمت بخرید!!

زعفران پاکتی ۵ گرمی به دلیل نوع پاکت شکیلی که دارد، در واقع عالی‌ترین و مناسب‌ترین هدیه و سوغاتی به تمام افراد است. شما با دادن این هدیه در حقیقت هدیه نمی‌دهید بلکه، سلامتی را به عزیزانتان هدیه می‌دهید.

زعفران گیاهی شگفت‌انگیز با خواصی فوق‌العاده برای سلامتی است. این گیاه علاوه بر این که به عنوان یک ادویه مهم در تهیه غذاها استفاده می‌شود، در تهیه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز بسیار کاربرد دارد. شما می‌توانید در همه فصول از این ادویه سحرآمیز، با این همه خاصیت استفاده کنید.

 پاکت آن به گونه‌ای است که حمل آن بسیار ساده است. شما به راحتی می‌توانید آن را در تعداد زیاد پاکت قرار داده و با پست برای آن دسته از دوستان و عزیزان تان که در شهرهای دیگر ایران زندگی می‌کنند، ارسال نمائید.

مناسب‌ترین قیمت ۵ گرم زعفران پاکتی را می‌ توانید در سایت فرانیز پیدا کنید. مشاوران ما به صورت آنلاین و حضوری در خرید و فروش زعفران فله ای با مناسب‌ترین قیمت و عالی‌ترین کیفیت در خدمت شما مشتریان گرامی خواهند بود.

قیمت زعفران ۵ گرمی فرانیز، قیمتی مناسب برای صادراتی پرسود

شرکت فرانیز جزء آن دسته شرکت‌هایی است که زعفران قائنات را که بهترین کیفیت را در سراسر جهان دارد با کمترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه می‌نماید. قیمت زعفران پاکتی برای صادرات این نوع پاکت بسیار مناسب است.

زعفران ۵ گرم پاکتی از بهترین محصولات زعفرانی برای صادرات است. پاکت های شکیل، سایز و اندازه آن باعث شده است در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی داشته باشد. بنابراین تجارت آن فعالیتی بسیار پرسود است و به راحتی می‌توانید درآمد زیادی کسب نمائید.

تجارت و صادرات زعفران ۵ گرمی پاکتی، جزء آن دسته تجارت‌ هایی است که به دلیل قیمت مناسب، نوع پاکت و حمل آسان آن در داخل و خارج از کشور تعداد زیادی از مشتریان را علاقه مند به خرید این نوع از زعفران کرده است.

شما تاجران و بازرگانان گرامی با خرید این نوع زعفران با پاکت زیبا در حجم عمده و فروش زعفران فله ای به آسانی می‌توانید تجارت خود را در کشورهای دیگر گسترش دهید.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!