دریافت حجم بالا از روغن اسانس زعفران

دریافت حجم بالا از روغن اسانس زعفران

دریافت حجم بالا از روغن اسانس زعفران

به هنگام خرید محصولاتی چون روغن اسانس زعفران در حجم بالا چه میزان تخفیفی شامل حال تاجران می شود؟ برای دریافت مستقیم محصولات و دور زدن هرگونه واسطه ای چه اقدامی را باید انجام داد؟

دریافت حجم بالا از روغن اسانس زعفران

همه تاجران به خوبی از این مسئله آگاه هستند که خرید محصولات به صورت عمده قیمت کالا ها را پایین می آورد. اگر بخواهیم از جزئی فروش ها حجم بالای را بخریم قطعا هزینه کلانی را خواهیم پرداخت که این موضوع به افراد لطمه زیادی وارد می کند. در مورد خرید از عمده فروشی ها هم این موضوع وجود دارد که بهتر است به سراغ چه عرضه کننده ای برویم. برخی ها تنها واسطه هایی هستند که خود محصولات را از واسطه های دیگر خریداری کرده اند.

برخی هم تامین کننده های اصلی می باشند و با کارخانه های تولیدی به صورت مستقیم در ارتباط هستند. اگر به سراغ نوع دوم بروید قطعا هزینه های ناشی از خرید شما تا حد زیادی به نسبت خرید از واسطه ها کاهش پیدا می کند. اختلاف قیمت فاحش آن را در حجم های بالا می توان مشاهده کرد که چند میلیون تفاوت وجود دارد.

دریافت حجم بالا از روغن اسانس زعفران

تاجران و شرکت های پخش برای این که بتوانند بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشند بهتر است که با تامین کننده هایی ارتباط برقرار کنند که بدون وجود هرگونه واسطه ای محصولات را به دست ایشان برسانند. به عنوان مثال شرکت فرانیز این قابلیت را دارد که محصولات سفارش داده شده توسط مشتریان را از درب کارخانه به مقصد آن ها بفرستد. روغن اسانس زعفران نیز جزو این محصولات بوده و به همین ترتیب به فروش می رسد و هزینه ها را تا حد زیادی کاهش می دهد.

سفارش روغن اسانس زعفران با بسته بندی صادراتی

دریافت حجم بالا از روغن اسانس زعفران

برخی از کالا هایی که توسط شرکت ها و کارخانه های تولید فرآورده های زعفرانی عرضه می شوند دارای نوع بسته بندی صادراتی هستند. چنین کارخانه هایی خود را برای ورود به بازار های خارجی آماده ساخته اند و محصولات را به دست تاجرانی می رسانند که قصد ارائه و فروش به تاجران دیگر کشور ها را دارند. البته این محصولات به سادگی به دست نمی آیند و باید برای سفارش آن ها از طریق نمایندگان فروش معتبری اقدام کرد.

شرکت فرانیز می تواند روغن اسانس زعفران را با بسته بندی صادراتی از برند مورد نظر مشتری ارسال کند. این شرکت و مجموعه بزرگ در ارتباط مستقیم با کارخانه هاست و به همین جهت محصول اصل و باکیفیت را با بهترین قیمت عرضه می دارد.

سوال داری، من اینجام!