شرط استفاده از تخفیف چای زعفرانی شاهسوند

شرط استفاده از تخفیف چای زعفرانی شاهسوند

شرط استفاده از تخفیف چای زعفرانی شاهسوند

یک فرصت ویژه برای برخورداری از تخفیف خرید چای زعفرانی شاهسوند برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده است که شرط استفاده از آن خرید از سایت بازرگانی فرانیز می باشد.

شرط استفاده از تخفیف چای زعفرانی شاهسوند

شرکت شاهسوند واقع در مشهد مقدس از سال ۱۳۷۲ با بسته بندی چای کار خود را شروع کرد و امروزه ۱۷ گروه محصولات غذایی را تولید می کند. از جمله کار های مبتکرانه این کارخانه افزودن اسانس به چای است. چای، دمنوش، حبوبات، زعفران، ادویه و پودر ژل از جمله محصولات تولیدی این شرکت می باشد.

چای زعفرانی شاهسوند محصولی ممتاز از این شرکت بزرگ می باشد. در تولید این محصول از زعفران ناب ایرانی استفاده کرده اند. این کارخانه پس از کسب بازارهای داخلی سهم بسزایی را در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، آسیای میانه و دیگر کشورها به خود اختصاص داده است.

مزایای استفاده از ماشین های مکانیزه در کشت زعفران

شرط استفاده از تخفیف چای زعفرانی شاهسوند

عملیات کشاورزی زعفران در بیشتر نقاط کشور با همان روش سنتی صورت می گیرد. اما امروزه وجود دستگاه های مکانیزه می تواند از نیروی مصرفی و احتمال خطا بکاهد. ما در ذیل چند نمونه ماشین آلات موجود در این زمینه را معرفی خواهیم کرد.

برای کاشت پیازها می توان از دستگاه کشت مکانیزه استفاده کرد و در طول یک روز ۲ هزار هکتار زمین را کشت نمود. این ماشین دقت بالایی دارد و برخلاف روش سنتی به نیروی کار کمتری نیاز دارد. در ضمن می توان فاصله ردیف ها و عمق کاشت را با دستگاه تنظیم کرد.

برداشت زعفران سخت ترین مرحله در طی عملیات کشاورزی محسوب می گردد. این مرحله بیشتر به روش سنتی انجام می گیرد که دقت بالایی را می طلبد. استفاده از دستگاه برداشت که به آن گل جمع کن نیز گفته می شود می ‌تواند در کمتر از چند ساعت گل های یک مزرعه چند هکتاری را بچیند. البته باید پیاز ها به صورت ردیفی کشت شده باشند.

زعفران گیاهی چند ساله بوده که بعد از ۵ یا ۷ سال باید پیازها را از زمین خارج نمود. برای این منظور می توان از دستگاه برداشت پیاز زعفران بهره گرفت، این دستگاه زمین را شخم زده و غده ها را به سطح خاک انتقال می دهد.

فروش چای زعفرانی شاهسوند در فرانیز

شرط استفاده از تخفیف چای زعفرانی شاهسوند

چای زعفرانی شاهسوند را از مزارع ایران تهیه می ‌کنند. فروش این محصول با تخفیفات ویژه در سایت فرانیز میسر می باشد تا خریدار بتواند از این مزایا بهره مند شود.

ارسال عمده محصول به تمامی نقاط کشور یکی از مزایای بزرگ این سایت می باشد چرا که تمام افراد جامعه به یک نسبت از این مزایا بهره مند می شوند.

سوال داری، من اینجام!