صادرات عصاره متانولی زعفران آترینا مشهد

صادرات عصاره متانولی زعفران آترینا مشهد

صادرات عصاره متانولی زعفران آترینا مشهد

صادرات عصاره متانولی زعفران با همکاری برندهای آترینا و سراج و همچنین شرکت بزرگ زردبند در شهرهای مشهد و تهران به صورت گسترده انجام می شود. جهت خرید اینترنتی بهترین عصاره های مایع و پودر زعفران می توان از طریق همین سایت با مشورت کارشناسان فروش اقدام نمود.

بهترین عصاره زعفران آترینا معمولا از کلان شهر تهران برای مشتریان سراسر کشور ارسال می گردد. این گفته یک مزیت اصلی تولید کننده عصاره آترینا به حساب می آید چرا که تهران به دلیل پایتخت بودن به تمامی باربری های ایران دسترسی کامل دارد و شعبه های اصلی آن در تهران به صورت ویژه فعالیت دارند.

صادرات عصاره متانولی زعفران آترینا مشهد

صادرات عصاره متانولی زعفران با قیمت خوب

یکی از دغدغه های اصلی هر مشتری برای صادرات عصاره متانولی زعفران این است که بتواند این محصول را به قیمت خوب و ارزان به خارج از کشور ارسال کرده و سود خوبی را برای مجموعه خویش کسب نماید.

انواع عصاره زعفران در حال حاضر برای بازار داخل بسته بندی می شود که معمولا بیشتر شرکت های تولید کننده آن را به صورت مایع و در داخل بطری های یک لیتری عرضه می نمایند.

عصاره زعفران مایع طبق گفته برخی از کارشناسان به عنوان یک اختراع جدید و موثر در حوزه فرآورده های زعفرانی به حساب می آید. چرا که با آمدن این محصول به بازار، رستوران ها و کترینگ ها توانستند برای تزیین غذا و همچنین خوش طعم و عطر نمودن آن به راحتی از این عصاره ها استفاده نمایند.

صادرات عصاره متانولی زعفران آترینا مشهد

یکی از آیتم های مدنظر مشتریان قیمت این محصول بود که با توجه به حجم خرید به نظر اکثر مشتریان مناسب به نظر می آمد.

[toggle title=”پیشنهاد ویژه” state=”open”]چنانچه شما نیز در طی این ماه از محصولات عصاره زعفران آترینا خریداری نمایید، در طرح ویژه خرید شرکت داده خواهید شد.[/toggle]

شهر مذهبی مشهد با وجود سابقه زیاد در حوزه زعفران یکی از قطب های تولید این کالا به حساب آمده و همین عامل سبب شده تا اکثر زوار نیز از این محصولات و فرآورده های زعفرانی به عنوان سوغات خریداری نمایند.

منبع: سایت عصاره زعفران ایران

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!