صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی به آلمان

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی به آلمان

امروزه صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی به آلمان بسیار سود آور و مناسب می باشد. این محصول در همه جای جهان طرفدار دارد.

همان طور که هر تاجر می داند، صادرات از بخش های مهم تجارت به شمار می رود. کسانی که در این عرصه مشغول به فعالیت هستند، همواره از سود های کلانی برخوردار می شوند و بهترین عملکرد را از خود نشان می دهند.

این امر برای اقتصاد کشور نیز اهمیت زیادی دارد و اگر که تاجران بتوانند از این فرصت ها بهترین استفاده را ببرند، برای ایران هم صرفه زیادی خواهد داشت.

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی به آلمان

زعفران برای صادرات

زعفران ادویه ای گرانبهاست که در کشور عزیزمان ایران می روید. یک کالای صادراتی می باشد و به طور سالانه به دیگر کشور ها عرضه می شود.

فروش آن نیز به میزان بسیار زیادی بالا می باشد چرا که تنها ایران قابلیت تولید این حجم از این گیاه را دارد. متاسفانه موضوع ناراحت کننده ای راجع به صادرات زعفران گریبان گیر ایران شده است.

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی در حجم های عمده و گاها به صورت فله ای است. این کار، زیان بزرگی را به ایران وارد می نماید.

چرا که کشور های درخواست کننده چون آلمان هنگامی که آن را در دست می گیرند، در کارخانه های تولیدی متفاوت، فرآورده های مختلفی را از آن تولید می کنند.

هنگامی که این فرآورده ها وارد بازار می شود، کاملا قابل مشاهده است که نامی از ایران بر روی آن نیست و همه چیز به نام و کام آن ها تمام می شود.

چاشنی زعفرانی چیست

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی به آلمان

همان طور که می دانید از زعفران فرآورده های مختلفی را می سازند. علت فراهم کردن این محصولات آن است که افراد بتوانند به راحتی از خواص و ویژگی های زعفران بهره ببرند و بهترین عملکرد را داشته باشند.

چاشنی زعفرانی با قیمت مناسب کسانی که قصد دارند محصولات زعفرانی را با بهترین کیفیت ممکن خریداری نموده و در این راه هزینه ای مناسب تر را بپردازند بهتر است که از طریق فروشگاه های آنلاین اقدام نمایند.

مجموعه فرانیز چاشنی زعفرانی را با بهترین قیمت ممکن به مشتریان ارائه می نماید. مجموعه فرانیز اصالت کامل محصولات خود را تضمین می کند. 

صادرات طلای سرخ ایران

زعفران ادویه گران قیمت و ناب است که به نام طلای سرخ ایرانیان هم معروف می باشد و معمولا در همه جای جهان از آن در صنوف مختلف استفاده می کنند.

به دلیل افزایش تقاضا ها برای محصولات زعفرانی، تولید و صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی به کشور های مختلف سرعت گرفته است. ایران با تولید حدود ۴۳۰ تن، در سال ۲۰۱۹، رتبه نخست در جهان را به خود اختصاص داده است.

صادرات طلای سرخ ایران

 بیشتر تولیدات ایران با قیمتی غیرمنطقی کمتر به کشورهای دیگر مانند اسپانیا، هنگ کنگ و امارات فروخته می شود. ایران با داشتن خاک غنی و مناطق سردسیر و خشک، مناسب ترین کشور برای کشت زعفران است.

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی

با گذر زمان و پیشرفت های هر روزه، هم اکنون بیش از ۱۰ نوع کالا و محصولات زعفرانی در بازار بزرگ زعفران ایران وجود دارد. با تولید محصولات زعفرانی و کاربرد آن ها، بسیاری از مردم هم مشتاق به مصرف و استفاده از این محصولات شده اند.

چاشنی های زعفرانی هم جز ده ها محصول زعفرانی می باشد. این محصول در درست کردن انواع غذا های گوشتی و برنجی و حتی غذا های خارجی کمک کننده است و نقش بسیار مهمی در طعم دهی آنها دارد.

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی

به دلیل کاربرد زیادی که چاشنی زعفرانی دارد،بسیاری در خارج از کشور به دنبال سفارش و خریداری این محصول از ایران هستند. زیرا ایران بهترین مواد اولیه، یعنی همان زعفران را تولید می کند و جدای از آن تولید محصولات زعفرانی در ایران با خطوط تولید پیشرفته انجام می شود.

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی از ایران به کشور های دیگر خصوصا آلمان، بسیار پر سود و پر تقاضا می باشد. در ادامه در خصوص فواید و ویژگی های زعفران و چاشنی آن بیشتر صحبت خواهیم کرد و شما را با این محصول بیشتر آشنا می کنیم.

 تولید و فروش چاشنی زعفرانی در ایران

برای یک محصول زعفران باکیفیت با بهترین طعم به بهترین مواد اولیه یعنی زعفران احتیاج دارید. تولید کنندگان ایرانی با توجه به تقاضا ها برای خرید و صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی، از بهترین زعفران برای تولید این کالا و دیگر محصولات زعفرانی استفاده می کنند.

زعفران یکی از گران ترین و با ارزش ترین ادویه جات است که علاوه بر استفاده در انواع غذاها، شیرینی ها و نوشیدنی ها، خواص درمانی نیز دارد. باکیفیت ترین ادویه ها در ایران تولید و علاوه بر بازار داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود.

 تولید و فروش چاشنی زعفرانی در ایران

چاشنی زعفرانی معمولا در بطری هایی با طرح های مختلف به صورت مایع در ظرف های زعفران قرار می دهند. مصرف زعفران در سراسر جهان گسترش یافته است.

برخلاف سایر ادویه ها انواع مختلفی دارد که هر کدام یکسان نیستند و این تفاوت به نوع برداشت، جداسازی، منطقه آب و هوایی و نکات دیگر بستگی دارد. صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی از ایران به کشور های دیگر و خصوصا آلمان بسیار پر رونق می باشد.

زعفران پس از تولید توسط کشاورزان به بازار عرضه می شود. شرکت های کوچک و بزرگ زعفران را خریداری و سپس خطوط تولید شروع به تولیدات مختلف زعفرانی می کنند. قیمت زعفران با توجه به کیفیت و جعبه زعفران برند شرکت فروش زعفران، متفاوت است.

فواید زعفران و محصولات زعفرانی

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی از ایران به کشور های دیگر باعث افزایش رونق و متقاضیان برای خرید این محصول شده است. این طلای سرخ علاوه بر رنگ، بو و طعم فوق العاده، نقش بسیار مهمی در افزایش سیستم ایمنی بدن و حالات روحی انسان دارد.

  • زعفران نشاط آور و آرام بخش بوده وبه بهبود عملکرد دستگاه گوارش کمک می کند.
  • به جهت طعم و رنگ زرد خاصی که دارد به وفور در غذا ها، داروسازی و صنایع دیگر از آن استفاده می گردد.
  • پیشگیری کننده از بیماری های قلبی.
  • تقویت کننده حافظه است.

فواید زعفران و محصولات تولید شده

  • کاهش چربی.
  • کاهش کلسترول خون.
  • پیشگیری و بهبود سرطان.
  • درمان کم خونی.
  • ضد افسردگی.
  • مفید در درمان آسم و بیماری های تنفسی.
  • دارای مزاج گرم و خشک است.

زعفران به دلیل فواید فراوانی که دارد برای همه کس آشنا است و بسیاری به دنبال صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی هستند تا بتوانند محصولات زعفرانی را به کشور های دیگر نیز صادر کنند.

زعفران چندین ویژگی و فواید دارد که یکی از این فواید، آرام بخش بودن و نشاط آور بودن زعفران می باشد. محصولات زعفرانی همگی فواید و ویژگی های زعفران را دارند.

برند های تولید کننده چاشنی زعفرانی

شرکت ها و برند های مختلف، این محصول را تهیه و تولید و وارد بازار بزرگ زعفران می کنند. نام چند برند در خصوص تولید و فروش چاشنی زعفرانی و برند های صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی :

  • آلس پایس
  • گلستان

شرکت آلس پایس که کار خود را در سال ۱۳۸۳در شهرستان ساوه شروع کرده است، اکنون انواع مختلفی از رنگ دهنده ها و یا چاشنی های مختلف را تولید می کند.

برند های تولید کننده چاشنی زعفرانی

محصولات این شرکت هم اکنون علاوه بر این که در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و سایر واحدهای صنفی در سطح کشور عرضه می گردند به کشورهای استرالیا، روسیه، ترکیه، کویت، عراق، افغانستان، پاکستان، آذربایجان و ارمنستان صادر گردیده اند. 

صادرات مستقیم چاشنی زعفرانی از ایران به کشور های دیگر و خصوصا آلمان پر سود و پر رونق می باشد. شرکت گلستان امروزه انواع مختلفی از ادویه جات ها و چاشنی ها را تهیه و تولید و وارد بازار بزرگ زعفرانی جهان می کند.

شرکت انگلستان کار خود را در سال ۱۳۳۲ با هدف بسته بندی و توزیع چای تاسیس شده است. هم اکنون انواع مختلفی از چاشنی ها و ادویه ها را تهیه و تولید می کند.

چگونه این محصول را خریداری کنیم؟

با وجود سایت های گوناگون خرید و فروش محصولات زعفرانی، بسیاری از افراد سعی دارند کالا های مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. اما افرادی هم هستند که به دنبال خرید های حضوری و دیدن کالا از نزدیک می باشند.

انتخاب با شما مردم عزیز می باشد. کالا ها و محصولات مختلف زعفرانی خصوصا چاشنی زعفرانی، در سرتاسر کشور عزیزمان ایران فراهم می باشد. شما عزیزان می توانید به راحتی هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری محصولات را تهیه و با لذت از آن ها استفاده کنید.

سوال داری، من اینجام!