صادرات پودر ژله زعفران با برند های معتبر

صادرات پودر ژله زعفران با برند های معتبر

صادرات پودر ژله زعفران با برند های معتبر

صادرات محصولاتی مثل پودر ژله زعفران با برند های معتبری توسط این سایت صورت می پذیرد. برای اطلاع از آخرین قیمت فرآورده های زعفرانی با ما همراه باشید تا بتواند در خصوص جزئیات و نحوه معاملات این حوزه آگهی بیشتری پیدا کنید.

صادرات پودر ژله زعفران با برند های معتبر

پودر ژله زعفرانی یکی از انواع مزه های پرطرفدار تازه پا به عرصه گذاشته ی ایرانی است که در بین سلایق مردم نیز در جایگاه خوبی قرار دارد. از قدیم الایام زعفران یکی از پروپاقرص ترین ادویه جات های ایرانی به حساب می آید که در مراکز خرید و فروشگاه های اختصاصی تولید زعفران چه به صورت آنلاین و یا چه به صورت حضوری قابل خریداری است.

 اگرچه که همیشه مسئله مرغوب ترین کیفیت و قیمت مناسب برای خریداران این محصول وجود دارد که برای آسودگی از این نگرانی می توانید به سایت مجموعه مراجعه کرده و با خیالی آسوده از اطمینان و مرغوبیت آن سفارش خود را ثبت نمایید.

 همچنین برندهای معتبری مانند :

  • مصطفوی
  • شاهسوند
  • سحرخیز
  • گلیران
  • فرمند
  • نوین زعفران

در عرصه ی تولید زعفران و پودر ژله زعفرانی فعالیت دارند. قابل ذکر است که این برند ها در صادرات این پودر به صورت عمده به کشور های عربی، پاکستان، افغانستان، ژاپن، مالزی، سنگاپور و کشور های شرق آسیا بجز چین، انگستان، نروژ، روسیه، اوکراین و کشور های آسیای میانه ارسال می شود. 

صادرات پودر ژله زعفران با برند های معتبر

همچنین به جرئت می توان ادعا کرد که 95 % زعفران جهان در ایران تولید و حدود 75 % آن صادر می شود که تنها 20 % از زعفران به صورت بسته بندی و مابقی به صورت خام به خارج از کشور ارسال می گردد.

اگرچه که از این امر نمی توان غافل بود که برخی از کشور ها این محصول ارزشمند و پر استفاده را ابتدا به عنوان محصول صادره از ایران دریافت کرده و آن را مجددا صادر می کنند اما با وجود این مسئله ایران در صدر صادرکنندگان  زعفران و محصولات جانبی آن قرار دارد.

پودر ژله زعفران بسته بندی

صادرات پودر ژله زعفران با برند های معتبر

خوب است که بدانید طرفداران پودر ژله زعفران در ایران این محصول را بیشتر به صورت محصول غذایی بسته بندی شده مصرف می کنند و این پودر خوش طعم به صورت فله ای یا کیلویی نیز عرضه می شود.

همچنین می توان اذعان داشت که این ادویه خوشبو و خوش طعم علاوه بر پودر ژله ای که به عنوان پیش غذا یا دسر استفاده می شود در میان دمنوش ها نیز بخاطر اثرات شادابی و درمان افسردگی و آرامش اعصاب موثر بوده و جزء محبوب ترین نوع دمنوش ها به حساب می آید.

سوال داری، من اینجام!