عرضه چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

عرضه چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

عرضه چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

با راه اندازی سایت فروش فرانیز، چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان در حجم عمده به متقاضیان عرضه می گردد. این محصول از کیفیت و بسته بندی مطلوبی برخوردار بوده به طوری که به یکی از فرآورده های صادراتی تبدیل شده است.

عرضه چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

 چاشنی حاوی عصاره زعفران در غذا های ایرانی

با توجه به وسعت ایران و تفاوت فرهنگ ها، آداب و رسوب و حتی غذا های محلی شهر های مختلف با هم متفاوت می باشد. اما یک سری از غذا ها در تمام نقاط کشور پخت می شود که متعلق به شهر خاصی نیست.

از جمله غذا های مشترک می توان به انواع خورشت مانند قیمه، خورشت آلو، زرشک پلو، قیمه بادمجان و انواع کباب اشاره کرد که در پخت آن ها، مواد اولیه استفاده شده مشترک می باشد. زعفران در پخت خیلی از این غذا ها و تزئین پلو جایگاه ثابتی دارد.

عرضه چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

چاشنی حاوی عصاره زعفران با طعم دل انگیزی که به این غذا ها می دهد باعث هر چه خوش طعم تر شدن آن ها می گردد. این محصول را می توان در لحظات آخر پخت به خورشت اضافه نمود و یا اینکه گوشت را قبل از کباب با آن طعم دار کرد.

تولید چاشنی حاوی عصاره زعفران

در تولید یک محصول با کیفیت، شرط اصلی در موفقیت، استفاده از مواد اولیه ارگانیک و سالم می باشد. زعفرانی که در بیشتر مناطق ایران کشت می شود کاملا سالم و به دور از مواد و سموم شیمیایی مضر است.

از آن جا که بیشتر عملیات کشاورزی زعفران در ایران به شیوه سنتی انجام می گیرد لذا برای دفع آفات نیز سعی بر استفاده از روش های مکانیکی و سنتی است. در بیشتر مناطق برای از بین بردن علف های هرز به جای استفاده از سموم، آن ها را وجین می کنند.

عرضه چاشنی حاوی عصاره زعفران گلستان

در فرآیند تولید چاشنی حاوی عصاره زعفران از بهترین زعفران در کنار ترکیبات دیگر استفاده شده تا در هنگام پخت غذا بتوان عطر آن را به خوبی استشمام کرد و یک آشپزی متفاوت را تجربه نمود.

صادرات زعفران به کشور های اروپایی

کشور های اروپایی مانند فرانسه، اسپانیا و آلمان از جمله متقاضیان زعفران ایرانی بوده که سالانه حجم بالایی از این محصول ارزشمند به این کشور ها صادر می گردد.

اسپانیا از اروپا و امارات از آسیا، مشتریان اصلی زعفران ایرانی می باشند که این محصول را بیشتر به صورت فله خریداری کرده و با بسته بندی مجدد آن را به قیمت بالا تری در بازار های جهانی به فروش می رسانند.

سوال داری، من اینجام!