فروشگاه پودر زعفران بهرامن یک گرمی

فروشگاه پودر زعفران بهرامن یک گرمی

فروشگاه پودر زعفران بهرامن یک گرمی

پودر زعفران بهرامن یک محصول بسیار ارزشمند می باشد که از زعفران اعلا استان خراسان تهیه شده است. این محصول در وزن های مختلف من جمله؛ نیم گرمی، یک گرمی، یک و نیم گرمی و غیره در فروشگاه معتبر به فروش می رسد.

فروشگاه پودر زعفران بهرامن یک گرمی

پودر زعفران بهرامن آسیاب شده زعفران درجه یک می باشد که به منظور سهولت استفاده مصرف کننده تهیه شده است. این محصول در بسته بندی های شکیل و مناسب به بازار عرضه می شود.

زعفران ادویه ای است که دارای رنگ و بوی منحصر به فردی می باشد. از گذشته برای استفاده از این محصول توصیه گردیده که ابتدا باید زعفران را آسیاب نمود تا در زمان دم کشیدن رنگدانه های آن به خوبی از هم باز شوند و رنگ دلخواه حاصل شود.

بهترین روش های آماده سازی پودر زعفران بهرامن

فروشگاه پودر زعفران بهرامن یک گرمی

پودر زعفران بهرامن از زعفران سرگل تهیه گردیده است به همین دلیل قیمت آن نیز بر حسب این نوع زعفران محاسبه می شود. برای استفاده از این محصول کافیست حجم دلخواه را با مقدار مشخص از آب جوش ترکیب کرده و به آن اجازه دهید تا به خوبی دم بکشد.

روش دیگر آماده سازی پودر زعفران بهرامن استفاده از یخ است به صورتی که چند قالب یخ را روی پودر زعفران قرار دهیم تا زعفران به خوبی رنگ پس دهد.

زعفران از جمله محصولات گیاهی می باشد که هم در پخت غذا استفاده می شود و هم اینکه جزء گیاهان دارویی بوده و در درمان بسیاری از امراض مؤثر می باشد. مصرف روزانه زعفران باعث درمان افسردگی و افزایش قوای جسمانی، پیشگیری از بروز آلزایمر، و تقویت حافظه می شود.

فروشگاه پودر زعفران بهرامن یک گرمی

صادرات زعفران و فرآورده های آن به کشورهای مختلفی انجام می گیرد تا زعفران ایرانی را به سراسر  جها‌ن نشان دهند. زعفران بسته بندی شده هم ارز آوری بهتری را به دنبال دارد و هم اینکه اجازه نمی دهد که محصول بدست آمده از زحمت کشاورز های ایرانی به نام آن کشور ها بسته بندی شود.

پودر زعفران بهرامن در فروشگاه های معتبر سراسر کشور موجود می باشد اما اگر ترجیح می دهید با وجود شرایط نا مطلوب از منزل خارج نشوید می توانید به صورت اینترنتی از نمایندگی ها و سایت های فروش زعفران خرید خود را انجام دهید و از تخفیفات ویژه برخوردار شوید .

فروش عمده این محصول برای صادرات و یا پخش در داخل کشور از طریق این سایت با قیمت درب کارخانه و با ضمانت مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت میسر می باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!