قیمت اسانس زعفران مایع مخصوص رستوران ها

قیمت اسانس زعفران مایع مخصوص رستوران ها

قیمت اسانس زعفران مایع نسبت به کارایی بالای آن بسیار مناسب است. این محصول مخصوص رستوران‌ها بوده و جایگزین مناسبی برای طلای‌سرخ می‌باشد.

قیمت اسانس زعفران مایع مخصوص رستوران ها

استفاده از اسانس زعفران مایع در رستوران ها

از آنجا که رستوران ها محل ارائه غذا به مشتریان خود هستند باید از بهترین مواد و ادویه جات برای پخت استفاده نمایند. اسانس زعفران مایع با عطر و طعم دلنشینی که به غذا می دهد یکی از موارد مصرفی در آشپزخانه آن ها می باشد.

از اسانس زعفران در پخت انواع خورشت و خوراک بهره گرفته می شود. با این طعم دهنده می توان یک زرشک پلو با مرغ مجلسی و بی همتا را تهیه نمود و مشتریان بیشتری را جذب خود کرد.

قیمت اسانس زعفران مایع مخصوص رستوران ها

صادرات اسانس زعفران مایع

اسانس زعفران مایع تولید داخل کشور با توجه به اینکه از زعفران بی نظیر ایرانی تهیه شده است از بالا ترین کیفیت برخوردار می باشد، لذا بسیاری از کشور ها در کنار زعفران، فرآورده های آن را نیز سفارش می دهند.

کشور های حوزه خلیج فارس به دلیل تهیه غذا های پر ادویه یکی از مشتریان محصولات زعفرانی می باشند. از آنجا که استفاده از فرآورده ها نسبت به خود زعفران مقرون به صرفه تر بوده لذا این محصولات از فروش بالایی برخوردار هستند.

صادرات محصولاتی مانند اسانس زعفران مایع باعث معرفی زعفران ایرانی به جهانیان خواهد شد، پس باید قبل از صادرات، محصول از نظر کیفی بررسی گردد و پس از تأیید، تمام مشخصات محصول به زبان کشور مقصد بر روی آن حک شود.

قیمت اسانس زعفران مایع مخصوص رستوران ها

فروش اسانس زعفران مایع در عطاری ها

یکی از مراکز فروش و تعیین قیمت اسانس زعفران مایع، عطاری ها می باشند که این محصول را در برند های مختلف در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

کسانی که به عنوان فروشنده در این اماکن مشغول به کار هستند به محصولات گیاهی علاقه مند بوده و می توانند اطلاعات کافی را در اختیار خریدار قرار دهند.

عطاری ها می توانند برای تهیه محصول به صورت عمده از طریق سایت بازرگانی فرانیز اقدام کرده و این محصول را با بهترین کیفیت دریافت کنند و از فروش جزئی آن سود خوبی را کسب نمایند.

اسانس زعفران به دو شکل مایع و پودری به فروش می رسد تا هر فردی بر حسب سلیقه و نیاز خود آن را خریداری نماید. نوع مایع به خاطر آماده مصرف بودن فروش بیشتری دارد. مشتریان اصلی اسانس ها معمولا کارخانه های تولید کیک و کلوچه و قنادی ها می باشند.

تولید فرآورده‌های مرغوب از زعفران

امروزه شرکت‌های تولیدی توانسته‌اند از زعفران فرآورده‌‌های ارزشمندی را تهیه نمایند. هرکدام از این محصولات مشتریان مخصوص به‌خود را دارند.

قیمت اسانس زعفران مایع به‌عنوان یکی از فرآورده‌های پرفروش در برند‌های مختلف متفاوت است. برای اطلاع از نرخ این فرآورده می‌توان از طریق سایت‌های مربوطه اقدام نمود.

بی‌شک مشتری تمایل دارد قبل از اقدام برای خرید از مشخصات محصول موردنظر آگاه شود. این کار در روش‌های خرید حضوری میسر نیست چراکه نمی‌توان تمام برند‌ها را در کنار هم یافت.

فرآورده‌های زعفرانی عموما به‌صورت خوراکی در دسترس هستند. این موضوع سبب شده تا مصرف‌کننده حساسیت بالایی هنگام خرید آن‌ها داشته باشد.

قیمت اسانس زعفران مایع برای رستوران‌ها

رستوران‌ها از مشتریان اصلی مشتقات زعفرانی محسوب می‌شوند. قیمت اسانس زعفران مایع برای این اصناف همراه با تخفیفات ویژه‌ای خواهد بود.

کارشناسان اسانس را به‌ شیوه تقطیر از گیاه زعفران تولید می‌نمایند. این فرآورده کارایی زیادی داشته و از عطر بی‌نظیری برخوردار می‌باشد.

این محصول پرخاصیت به دو شیوه خوراکی و غیرخوراکی و همچنین به شکل مایع و پودری در بازار موجود است. طبعا مشتری برحسب نیاز خود اقدام به سفارش محصول می‌نماید.

افزایش جمعیت در تمامی شهرها، باعث افزوده شدن بر تعداد رستوران‌ها شده است. این موضوع سبب شده تا این اصناف در عرصه رقابت با هم قرار گیرند.

بی‌شک صاحبان این اماکن برای پیروزی در این زمینه باید بهترین موادغذایی را خریداری نمایند. ارائه غذای سالم و خوش‌طعم باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد.

خرید زعفران با رنگ و عطر بی‌نظیر می‌تواند یک برگ برنده محسوب شود. تمامی فرآورده‌های زعفرانی خواص طلای‌سرخ را با خود به‌همراه دارند.

فروش زعفران عمده

فروش زعفران عمده در انواع مختلف از طریق این سایت صورت می‌پذیرد. طلای‌سرخ دارای رنج‌های قیمت متفاوتی بوده که عرضه آن بستگی به نیاز مشتری دارد.

زعفران جزء محصولات گیاهی گران‌قیمت می‌باشد. کشت حداکثری طلای‌سرخ در ایران انجام می‌گیرد و سپس به مناطق مختلف جهان ارسال می‌شود.

کیفیت و قیمت نهایی زعفران بستگی به طریقه جداسازی کلاله‌ها دارد. هرچه درصد خلوص کلاله بیشتر باشد قیمت و کیفیت آن بالاتر خواهد بود.

از مشتریان عمده زعفران می‌توان به تجار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، عطاری‌ها و رستوران‌ها اشاره نمود. قیمت این محصول برای متقاضیان عمده همراه با تخفیفات ویژه‌ای خواهد بود.

بخش اعظم زعفران برداشتی توسط بازرگانان به آن‌سوی مرزها صادر می‌شود. تولیدکنندگان این محصول را به‌صورت فله‌ای و بسته‌بندی‌شده به فروش می‌رسانند.

بی‌شک قیمت نوع فله‌ای پائین‌تر بوده و تقاضا برای عرضه آن زیادتر است. اما صادرات محصول به این‌گونه باعث حذف نام ایران در هنگام بسته‌بندی‌ می‌شود.

بسته‌بندی تأثیر مستقیمی بر روی قیمت محصول دارد. استفاده از ظروف شیک در سایزهای کوچک، باعث افزایش فروش می‌گردد.

خیلی از کشور‌ها طالب زعفران بسته‌بندی شده هستند تا بتوانند از محصول اصل برخوردار شوند. ظروف پلی‌کرسیتال و خاتم جزء ظروف مناسب برای این منظور هستند.

قیمت اسانس زعفران مایع برای کارخانجات

قیمت اسانس زعفران مایع عمده برای کارخانجات بسیار به‌صرفه است. این محصول جزء فرآورده‌های پرطرفدار و البته پرفروش محسوب می‌شود.

اسانس زعفران دارای کاربردهای زیادی می‌باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود؛

  • تولید کیک
  • شیرینی
  • ژله
  • آبنبات
  • آدامس

کارخانجات با خرید اسانس‌هایی از این قبیل، باعث طعم‌بخشی به محصولات خود می‌شوند. گیاه زعفران دارای رایحه دلنشینی می‌باشد.

صادرات اسانس زعفران به مالزی

مالزی یکی از شرکای تجاری ایران محسوب می‌شود. بازار این کشور همواره پذیرای زعفران و فرآورده‌های آن بوده است. در حال حاضر شرکت‌های مختلفی در ایران  مشغول به تولید فرآورده‌های زعفرانی هستند.

اما تجار برای جلب رضایت مشتریان خود، به‌دنبال خرید بهترین برندها هستند. زردبند یکی از شرکت‌های موفق در زمینه تولید اسانس و عصاره است. قیمت اسانس زعفران مایع محصول این شرکت بسیار مناسب می‌باشد.

فرآورده تولید‌شده در داخل کشور دارای کیفیت بالایی بوده چراکه برگرفته از طلای‌سرخ ایرانی است. صادرات این محصولات همواره توانسته ارزآوری خوبی را برای کشور به‌دنبال داشته باشد.

برای انتخاب یک کالای صادراتی ملاک‌هایی وجود دارد که باید قبل از انتخاب در نظر گرفته شود. کیفیت، قیمت و بسته‌بندی سه مشخصه اصلی برای این منظور هستند.

کیفیت مهم‌ترین گزینه برای انتخاب یک محصول صادراتی است. کارشناسان برای اطلاع از درجه کیفی محصول، آن را در آزمایشگاه به‌خوبی می‌سنجند. قیمت از دیگر عوامل تأثیرگذار در این زمینه است.

طبعا مشتری به‌دنبال خرید یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب خواهد بود. بسته‌بندی نقش بسزایی در میزان فروش زعفران و فرآورده‌های آن دارد. استفاده از ظروف محکم و البته شیک باعث ماندگاری بالای محصول می‌گردد.

سرمایه‌گذاری بر روی عرضه محصولات زعفرانی

سرمایه‌گذاری یکی از مقوله‌های بسیار مهم بوده چراکه فرد باید هزینه زیادی را متحمل شود. طبعا انتخاب کالای مناسب برای این منظور بسیار مهم است. محصولات زعفرانی می‌توانند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشند.

افراد موفق همواره امور خود را با تدبیر پیش می‌برند. این گروه قبل از ورود به هر کاری در مورد آن تحقیق و بررسی انجام می‌دهند.

با مطالعه مقالات و تحقیقات انجام‌گرفته در مورد میزان فروش فرآورده‌های زعفرانی، می‌توان به پرفروش بودن آن‌ها پی‌ برد. این محصولات در بازار داخلی و خارجی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

زعفران دارای فرآورده‌های متنوعی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان موارد ذیل را نام برد؛

  • دمنوش
  • چای زعفرانی
  • عصاره
  • اسانس
  • شربت
  • اسپری
  • پودر زعفران
  • رنگ

کمیسیون نرخ‌گذاری قیمت اسانس زعفران مایع را نسبت به کیفیت بالای آن، به‌خوبی تعیین نموده‌اند. این فرآورده برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است چراکه مشتری آن عموما کارخانجات، رستوران‌ها و قنادی‌ها هستند.

خرید زعفران و فرآورده‌های آن باید از مراکز معتبر انجام گیرد چراکه نمونه‌های تقلبی آن‌ها در بازار به‌وفور یافت می‌شود. طلای‌سرخ گیاهی بسیار ارزشمند و پرخاصیت است که برای برخورداری از خواص آن، باید به نمونه اصل آن دست یافت.

خرید محصولات دارای بسته‌بندی با علامت استاندارد و شماره پروانه بهداشت باعث دستیابی به محصولی سالم می‌شود. سوپرمارکت‌ها از مراکز عرضه‌کننده موادغذایی به‌صورت جزئی هستند.

این مراکز می‌توانند حجم عمده از محصولات زعفرانی را به‌صورت آنلاین خریداری نمایند. طبعا مشتری هنگام مراجعه به فروشگاه انتظار عرضه تمام محصولات غذایی را دارد.

فرآورده‌های زعفرانی در آشپزی ایرانی جایگاهی ویژه دارند لذا باید آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار داد.

سوال داری، من اینجام!