قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

برای دریافت بهترین قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی، بهتر است از سایت فرانیز اقدام نموده و با سفارش حجم عمده از تخفیفات زیادی بهره مند شوید.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

زعفران یکی از چاشنی‌های مشهور ایرانی بوده که در سرتاسر دنیا شناخته شده می باشد. آوازه ی عطر و طعم آن نه تنها در مشرق زمین بلکه در تمام جهان پیچیده است. زعفران که به عنوان دارویی نشاط ‌آور توصیه می شود، از گذشته تا کنون جای خود را در سفره های ایرانی و غیر ایرانی حفظ کرده است و روز به روز به مصرف کنندگان آن نیز در جای جای جهان افزون می گردد.

معرفی دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

دمنوش زعفرانی سحرخیز مخلوط گیاهی حاوی زعفران بوده که عطر و طعم بی همتایی دارد. برند سحرخیز با فناوری تولید منحصر به فرد خود و بسته‌بندی های شیک سعی دارد تا نظر مشتریان را به خود جلب کند. قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز با این بسته بندی های شکیل سبب می شود که مردم از آن به عنوان سوغاتی استفاده کرده و برای اعضای فامیل خود به ارمغان ببرند. هارمونی رنگ های دلنواز و طرح های سنتی و غیر سنتی که یادآور فرهنگ ایرانی است در طرح و جلد محصولات این شرکت دیده می شود.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

علاوه بر آن بسته بندی مقوایی دمنوش زعفرانی سحرخیز به ابعاد 10 × 11.5 × 9.5 سانتی‌متر بوده که به علت جنس خوب مقوای به کار رفته، با باز و بسته کردن و استفاده ی مکرر شما به آسانی خراب نمی شود. به همین علت می توانید آن را به راحتی در میان مواد غذایی مورد نیازتان در مسافرت ها و تفریح ها قرار داده و به این طرف و آن طرف حمل نمایید.

این برند همچنین همواره درصدد بهبود کیفیت محصولات خود بوده و محصولات تولیدی خود را از همه نظر ارزیابی می کند تا هیچگونه خطایی در آن صورت نگیرد. شرکت سحرخیز محصولات متنوع با کیفیت عالی عرضه ی بازار می کند و با ارائه قیمت مناسب، از بهترین انتخاب ها برای فرآورده هایی زعفرانی شناخته می شود.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

 دمنوش زعفران سحرخیز دارای 12 عدد دمنوش هرمی است که درون کیسه ها ترکیبی از گلبرگ های گل محمدی، دانه های کوبیده شده ی هل و رشته های سرگل زعفران بوده که عطر و طعمش شما را مدهوش خود خواهد کرد. برای تهیه آن نیز به صرف وقت زیادی نیاز نداشته و خیلی راحت می توانید آن را برای اعضای خانواده خود و یا مهمان هایتان تدارک ببینید.

هر پک این دمنوش برای یک قوری کافی می باشد. برای دم‌ کشیدن دمنوش زعفرانی سحرخیز کافی است که تنها 3 تا 5 دقیقه زمان صرف کنید و عصاره آن را بگیرید. پس از دم کشیدن، آن را به همراه نبات و عسل و یا شکر نوش‌جان فرمایید و از عطر و مزه ی خوب آن لذت ببرید. همچنین با افزودن گیاهان دیگر همچون بابونه و آویشن عطر و طعم های مختلف و متنوعی را به دمنوش خود ببخشید.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

خواص دمنوش زعفرانی سحرخیز

از مزایای دمنوش‌ زعفرانی سحرخیز می‌توان به تضمین سلامت دهان و دندان و خوشبو کنندگی دهان اشاره کرد. به طوری که پس از مصرف آن نگرانی برای بوی بد دهان نخواهید داشت و تنها با مصرف یک لیوان از این نوشیدنی گرم و خوشمزه، بوی بد دهان خود را از بین خواهید برد. همینطور زعفران با خواص نشاط آوری که دارد، یک نوشیدنی بی نظیر برای کسب انرژی محسوب می شود و یک محصول توصیه شده توسط پزشکان و برنامه ریزان تغذیه ای نیز می باشد.

قیمت دمنوش زعفرانی سحرخیز 12 تایی

همچنین تاثیرات بسیار زیادی بر روی دستگاه گردش خون انسان داشته و از بروز سکته های قلبی تا حدود زیادی جلوگیری می کند. و این امر را با از بین بردن چربی های تجمع یافته در رگ های خونی انجام می دهد.

سوال داری، من اینجام!