قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها

قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها

قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها

قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها با توجه به اینکه به صورت عمده خرید می نمایند بسیار مقرون به صرفه می باشد. روش خرید عمده یک روش بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه برای اماکن پر مصرف است.

قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها

زعفران گران ترین ادویه در جهان شناخته شده است. زعفرانی که در بازار وجود دارد در واقع فقط کلاله گل می باشد که بیشترین درصد میزان رنگدهی را دارد. اما دیگر قسمت های گل نیز قابل استفاده می باشند و مانند کلاله خواص بی نظیری را در پی دارند.

به دلیل قیمت بالای زعفران، از کلاله و دیگر بخش های گل، مشتقاتی گرفته می شود که دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به خود زعفران می باشند. قیمت رنگ زعفرانی سی سیب بسیار مناسب بوده و این در حالی است که این محصول تمام خواص زعفران را با خود دارد.

ترکیبات رنگ زعفرانی سی سیب

قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها

رنگ زعفرانی را از قسمت های کلاله، پرچم و گلبرگ تهیه می کنند که سرشار از آنتی اکسیدان و فلانوئید می باشد که خواص درمانی بسیاری را دارا بوده که از جمله آن ها می توان به؛ درمان گلودرد، آسم، سرفه، سوزش معده، پوست خشک، بیماری آلزایمر و… اشاره کرد.

مناسب بودن قیمت رنگ زعفرانی سی سیب و همچنین کیفیت بالای آن باعث گردیده است تا بسیاری از رستوران به جای زعفران از این محصول استفاده کنند. این محصول زرد طلایی به دو صورت پودری و مایع به فروش می رسد تا خریدار بر حسب نیاز خود آن را خریداری نماید.

کارخانه های بسیاری در ایران تولید این محصول را با کیفیت مطلوب انجام می دهند اما متأسفانه در این بین عده ای سودجو با ترکیب رنگ های شیمیایی با رنگ زعفرانی، از کیفیت آن کاسته اند.  استفاده از این محصولات، نه تنها هیچ گونه خواص مفیدی ندارد بلکه اثرات جبران ناپذیری را در سلامتی فرد بر جای خواهد گذاشت.

قیمت رنگ زعفرانی سی سیب برای رستوران ها

با مقایسه قیمت رنگ زعفرانی سی سیب نسبت به برند های دیگر و همچنین با یک بار استفاده از آن متوجه قیمت و کیفیت مناسب آن خواهید شد. این محصول را می توانید از سایت سی سیب به صورت عمده و جزئی سفارش دهید.

اما اگر قصد یک سرمایه گذاری سود آور بر روی این محصول را دارید می توانید خرید خود را به صورت عمده از سایت بازرگانی فرانیز انجام دهید و مشمول تخفیفات ویژه شوید. در این سایت قیمت اجناس به همان قیمت درب کارخانه می باشد.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!