قیمت عصاره چاشنی زعفران الیت

قیمت عصاره چاشنی زعفران الیت

قیمت عصاره چاشنی زعفران الیت

عصاره چاشنی زعفران الیت در سایت های مختلفی با قیمت ارزان و منطقی به فروش می رسد. آیا این عصاره به خارج از کشور نیز صادر می گردد؟ برای خرید اینترنتی این پودر زعفران کدام سایت اینترنتی معتبر و مورد اطمینان است؟

به دلیل نوسانات بازار زعفران نمی توان یک قیمت کلی را برای برخی از فرآورده های زعفرانی تعیین نمود. بلکه در زمان برداشت گل زعفران نیز دوباره این نوسانات بازار به اوج خود می رسد.

در جدول ارزش غذایی چاشنی زعفران الیت، موارد زیر به چشم می خورد که بر اهمیت استفاده این کالای مرغوب افزوده است:

  • کربوهیدرات
  • چربی
  • پروتئین
  • انرژی

قیمت عصاره چاشنی زعفران الیت

همان طور که بسیاری از کدبانو های ایرانی به هنگام طبخ غذای خود از ادویه ها و چاشنی زعفرانی استفاده می کنند، در حال حاضر رستوران ها و کترینگ های بزرگ نیز برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، از پودر فشرده زعفران الیت بهره می برند.

پودر فشرده عصاره زعفران الیت

برخی از بسته بندی های پودر فشرده زعفران الیت، به صورت مکعب های ۸ تایی ۸ گرمی در داخل یک پاکت هستند که مجموع وزنی آن به حدود ۲۰۰ گرم می رسد.
بهتر است برای رنگدهی بهتر این عصاره چاشنی زعفران الیت، یک بسته از آن را به نصف فنجان آب جوش اضافه نموده و به مدت ۵ دقیقه دم کنید.

عصاره چاشنی زعفران الیت

قرص زعفران الیت صادراتی

عصاره زعفران صادراتی با بسته بندی های متعددی از جمله پودر، قرص، و بطری مایع جهت مشتریان خارج از کشور عرضه می گردد. استفاده از زعفران الیت به دلیل راحتی استفاده از آن مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است.
مزیت استفاده از قرص و پودر زعفران الیت این است که به هنگام اضافه نمودن آن به انواع خورشت ها، دیگر نیازی به سایر ادویه ها نبوده و طعم غذا را دلپذیر می سازد.

سوال داری، من اینجام!