قیمت ۲ گرم زعفران جهت عرضه در آمریکا

قیمت ۲ گرم زعفران جهت عرضه در آمریکا

قیمت ۲ گرم زعفران جهت عرضه در آمریکا

با نگاهی اجمالی به سایت های فروش داخلی و خارجی متوجه تفاوت قیمت ۲ گرم زعفران خواهید شد. پس با این تفاسیر تجارت این محصول جهت عرضه در آمریکا می تواند سودآوری خوبی را به دنبال داشته باشد.

قیمت ۲ گرم زعفران جهت عرضه در آمریکا

زعفران از جمله محصولاتی است که نمی توان فقط یک قیمت را برای آن در نظر گرفت. این محصول دارای درجه های کیفی متفاوتی است که هر کدام نرخ مربوط به خود را دارند.

برای ارائه قیمت ۲ گرم زعفران ابتدا باید از نوع و شکل بسته بندی آن آگاهی داشت. بسته بندی با ظروف شکیل خاتم و کریستال بدون شک دارای نرخ بالاتری می باشند.

فروش زعفران در بسته بندی های کوچک و زیبا از فروش بیشتری در کشور های اروپایی برخوردار است. همچنین درج زبان کشور مقصد بر روی آن باعث استقبال مردم آن کشور خواهد شد. با توجه به نیاز وارد کننده می توان انواع مختلف زعفران را ارسال نمود.

برای تعیین قیمت ۲ گرم زعفران در آمریکا، قیمت زعفران در ایران را با هزینه های جاری و سود تاجر جمع می کنند. از این رو همیشه نرخ زعفران در کشور های اروپایی چندین برابر می باشد.

عوامل تأثیر گذار بر قیمت ۲ گرم زعفران

قیمت ۲ گرم زعفران جهت عرضه در آمریکا

قیمت ۲ گرم زعفران مانند خیلی از اجناس دیگر تحت تأثیر یک سری عوامل می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • نوع، کیفیت و عیار محصول
  • نوسانات قیمت ارز
  • نوع بسته بندی
  • نوع شرکت
  • داشتن گواهی نامه سلامت و بهداشت محصول
  • خرید و فروش شرایطی
  • مقدار معامله زعفران
قیمت ۲ گرم زعفران جهت عرضه در آمریکا

هر کدام از این عوامل تأثیرات بسزایی در تعیین نرخ زعفران دارند. مثلا مقدار معامله زعفران، هرچه میزان حجم خریداری شده بیشتر باشد خریدار از تخفیفات بیشتری برخوردار خواهد شد.

بهتر است که زعفران را از مراکز معتبر خریداری نمایید تا مبادا اسیر متقلبین شده و زعفران بدل را خریداری کنید. پنهانی ترین تقلب در فروش زعفران مخلوط کردن پوشال و سرگل با هم است که کمتر کسی متوجه این موضوع می شود.

همچنین اضافه کردن عسل و عرضه گیاه گلرنگ به جای زعفران جزء راه های تقلب می باشد. فقط فعالان در زمینه خرید و فروش زعفران می توانند اصل و یا بدل بودن را به خوبی تشخیص دهند از این رو خرید از جای مطمئن می تواند سلامت محصول را تضمین کند.

فرانیز از جمله مراکز فروش زعفران در کشور است که با ارائه محصولات با کیفیت توانسته اعتماد مصرف کننده را جلب نماید. تمامی فرآورده های زعفرانی با برند های مختلف در این سایت فروش موجود است.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!