کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری

کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری

کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری

هدف کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری ارائه فرآورده ای با کیفیت عالی و قیمت مناسب بوده و این باعث جلب رضایت مشتری شده است. تاجران برای خریداری حجم عمده ای از آن کافیست که با نمایندگان فروش فرانیز تماس بگیرند.

ویژگی های تولید افشانه زعفران

کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری

تولید افشانه زعفران بدون دخالت دست و به صورت کاملا خودکار صورت می گیرد. همین موضوع موجب شده تا از لحاظ بهداستی نیز در درجات بهتری قرار بگیرد و مردم هم بیش از پیش به محصولات فرآوری شده در کارخانه ها اعتماد کنند. استفاده از آب و زعفران خالص نیز از جمله ویژگی های آن است و این موضوع موجب شده تا کیفیت آن حفظ شده و از لحاظ ارزش غذایی تا حد امکان با زعفران خشک شده برابری کند.

استفاده از سطح آلومینیومی جهت عدم ورود هوا و نور به داخل مخزن نیز از مواردی است که اجازه نمی دهد تا محلول موجود در آن فاسد شده و ماندگاری بیشتری داشته باشد. با این کار دیگر نیازی به استفاده از مواد نگهدارنده نبوده و سالم تر نیز هست. استفاده از گاز نیتروژن جهت فشرده کردن سطح مایع نیز جزو ویژگی های تولید افشانه زعفران می باشد و عوامل کارخانه سعی بر انجام دقیق آن دارند.

افشانه زعفران چیست؟

کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری

کشور ایران بزرگترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد و مقام اول تولید فراورد های زعفرانی در سطح دنیا را دارد. با این میزان کشت و پرورش به صورت سالانه، شرکت ها و کارخانه های مختلف می توانند فرآورده های گوناگونی از آن بسازند که یکی از آن ها تولید افشانه زعفران بوده که برخی برند ها آن را پشتیبانی می کنند. این محصول یک محلول خالص از آب و زعفران بوده و ترکیبات اضافی ندارد. افراد مصرف کننده می توانند با فشردن یک دکمه به راحتی زعفران را بر روی سطوح دلخواه خود افشانه نمایند.

کارگاه تولید افشانه زعفران 200 میلی لیتری

مصرف کنندگان و خریداران این فرآورده قادر خواهند بود به هنگام طبخ یک غذای خوشمزه برای وعده های غذایی، از این افشانه برای تزئین هرچه بهتر و ساده تر غذا ها نیز استفاده نمایند. این کالا افزون بر عطر، طعم و رنگ بسیار خوبی دارد و نظر خیلی ها را به خود جلب کرده است. علاوه بر این موضوع تولید افشانه زعفران به میزان عمده یک گام مثبت در تجارت زعفران می باشد چرا که قیمت آن نسبت به زعفران خشک شده پایین تر بوده و مردم بیشتری قادر خواهند بود که از آن خریداری کرده و استفاده نمایند.

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!