کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده

کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده

کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده

چند سالی است که افزایش قیمت ها سبب شده تا خانواده ها کمتر از طلای سرخ استفاده کنند. شما در این سایت می توانید کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده را مشاهده کنید و با بهترین قیمت بازار دست به خرید بزنید.

قیمت زعفران در ایران

کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده

عمده محصول تولیدی ایران به خارج از کشور صادر می شود و به سبب افزایش قیمت ها زعفران را باید کالا و محصول لوکس تلقی کرد که با توجه به توان اقتصادی اکثر خانواده ها، جایگاه خود را در سبد خانوار از دست داده است. زعفران تولیدی شرکت ها و برندهای مختلف، دارای قیمت های متفاوتی هستند که بسته به کیفیت و وزن سنجش می شوند و می توان آن ها را خریداری کرد. قیمت زعفران در کشورهای مختلف متفاوت است. در برخی از کشورها قیمت زعفران، دو برابر قیمت زعفران در ایران است و در برخی تا ده برابر هم می رسد. قیمت زعفران در ایران، برخلاف خارج، نوسانات زیادی دارد اما این موضوع سبب پرسود شدن هرچه بیشتر تجارت آن خواهد شد.

زعفران محصولی صادراتی است، بنابرین با کاهش یا افزایش میزان صادرات و اعمال تعرفه های جدید و تغییر درصد مالیاتی که از صادرکنندگان زعفران گرفته می شود، قیمت زعفران صادراتی هم تغییر خواهد کرد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت زعفران

کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده

از عوامل تعیین کننده قیمت زعفران در ایران، هزینه ای است که برای برداشت این محصول صرف می شود. زیرا بسیار کار سخت و دشواری است که ساعت ها مقدار بسیار کمی از رشته های کلاله با عطر و طعم مورد نظر را دست چین کرد. از عوامل دیگری که در رشد قیمت جهانی زعفران تاثیر منفی می گذارد، عرضه و تولید زعفران تقلبی است. این زعفران در قیمت های بسیار پایین فروخته می شود که به رشد بازار کلی تاثیر منفی می گذارد. نوع بسته بندی نیز در قیمت کلی محصول تاثیرگذار است و با توجه به اینکه بسته بندی از چه جنسی است، قیمت آن مشخص می شود.

کاهش قیمت زعفران در ایران فقط برای حجم عمده

همچنین برای خرید زعفران اصل و مرغوب، باید از شرکت توزیع کننده ای که از آن خرید می کنید اطمینان زیادی حاصل کنید و پس از آگاهی کامل از سابقه فروش آن شرکت  و کیفیت محصولی که توزیع می کنند، اقدام به خرید کنید.

اگر می خواهید از قیمت زعفران در ایران و دیگر بازار های جهان مطلع شوید، به این سایت مراجعه کنید و انواع محصولات زعفرانی فرانیز را مشاهده و در صورت تمایل اقدام به خرید کنید.

سوال داری، من اینجام!