فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

در سال‌های اخیر فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند ۱۴تایی طرف‌داران بسیاری پیدا کرده است. در ادامه با دمنوش بیشتر آشنا می‌شویم.

فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

دمنوش ها از سال های پیشین در زندگی مردم جای داشته اند و از آن برای رفع خستگی استفاده های زیادی می برند. در نوع کیسه ای کافی است همانند چای کیسه ای آن ها را در آب جوش قرار داده و پس از کمی تکان دادن منتظر بمانید تا ترکیبات موجود در کیسه محلول در آب شوند.

اما در نوع بسته ای شما باید محتویات آن که مخلوطی از گیاهان است را با آب مخلوط کرده و به روی شعله بگذارید. وقتی به جوش آمد به وسیله یک صافی می توانید ذرات درشت گیاهان را جدا نموده و نوشیدنی خود را درون لیوان بریزید. این هم از دمنوش شما.

یکی از دمنوش های معروف و محبوب در میان ایرانیان دمنوش زعفران و آویشن می باشد که شرکت های مختلفی از جمله تروند به تولید آن می پردازند.

فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

مشخصات دمنوش زعفران و آویشن تروند

این دمنوش بسیار خوشمزه در شرکت تروند به تولید می رسد که کارکنان آن متخصصانی هستند که در کار خود زبده بوده و خوب می دانند که شرایط نگهداری و  مشخصات تولید استاندارد آن چگونه است. از این رو کاملا سالم بوده و برای مصرف کنندگان هیچگونه مشکلی ایجاد نمی کند.

فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

تی بگ های حاوی این گیاهان در حدود 10*8*14 سانتی متر بوده و جنس آن از نوع مرغوبی می باشد. این جنس خوب کمک می کند که محتویات آن با هوای اطراف هیچگونه تماسی نداشته باشد و کیفیت و خاصیت های زعفران و آویشن به طور کامل حفظ شود.

فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

البته رنگ دهی آن عمدتا به زعفران وابسته است. چرا که با وجود کم بودن میزان آن در تی بگ نسبت به آویشن، رنگ دهی قوی تری نسبت به این گیاه داشته و دمنوش خوش رنگی به شما تحویل خواهد داد.

فروش دمنوش زعفران و آویشن تروند 14 تایی

مصرف مداوم این دمنوش بر روی سلامتی تاثیر بسزایی داشته و سیستم ایمنی بدن را قوی می نماید. برای مثال اگر سرماخورده هستید و یا از سرفه رنج می برید، این دمنوش را هر روز میل کنید تا شدت آن ها را از بین برده و شما را درمان نماید.

خواص زعفران

زعفران گیاهی ارزشمند با طبع گرم و خشک است. از قدیم در میان ایرانیان از زعفران به‌عنوان چاشنی استفاده می‌کردند. این روزها در کنار چاشنی، خواص دارویی زعفران است که موردتوجه همگان قرار گرفته است.

زعفران را به‌عنوان یک ادویه سرشار از آنتی‌اکسیدان می‌دانند. این مسئله به این معناست که زعفران سبب افزایش ایمنی بدن می‌شود.  به همین خاطر است که در سرماخوردگی‌ها بسیار دمنوش زعفران توصیه می‌شود.

بهبود مشکلات گوارشی از دیگر مزایای استفاده مرتب از زعفران است. دمنوش زعفران و آویشن برای تقویت چشم نیز مؤثر است. به‌طوری‌که قطره چشمی زعفران در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

اغراق نیست اگر بگوییم زعفران دوایی مناسب برای تمام بدن است. نه‌تنها تمام جسم، بلکه باعث ترشح هورمون شادی یا همان سروتون می‌شود. به همین خاطر است که خاصیت ضدافسردگی زعفران را جزء خواص اصلی آن به‌حساب می‌آورند.

مزایای مصرف ترکیب زعفران و آویشن

به‌عبارت‌دیگر نباید آن‌قدر کم باید خورد که تأثیر آن را متوجه نشویم. از طرفی هم نباید آن‌قدر زیاد مصرف کرد که گرمی بیش از حد آن موجب ضرر شود‌.

آویشن گیاه معطر دیگری است که بیش از همه در دوران همه‌گیری معروف شد. قیمت‌های بالای این گیاه‌نشان از داشتن طرف‌داران بسیار است. آویشن گیاهی است که بر روی هر خورشت و غذایی مناسب است. در بعضی موارد روی فست‌فودها همچون پیتزا هم آویشن بسیار در طعم نقش دارد.

در کنار عطر و بوی خوش آن، آویشن خاصیت عفونت کشی دارد. به همین دلیل است که باز هم در سرماخوردگی‌ها بسیار کاربرد دارد. شما وقتی این گیاه را مصرف می‌کنید، هرگز حس نمی‌کنید که یک گیاه دارویی تلخ را می‌خورید. آویشن با طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، نه‌تنها در سرماخوردگی، بلکه برای رفع خستگی مفید است.

تولیدکنندگان زعفران و داروهای گیاهی دست به تولید محصول جدید گیاهی زده‌اند. آن‌ها با ترکیب دمنوش زعفران و آویشن، محصولی فوق‌العاده گرم و پر از آنتی‌اکسیدان را روانه بازار کرده‌اند. آویشن و زعفران هر دو طبع گرمی دارند. وقتی این دو گیاه با یکدیگر ترکیب می‌شوند، برای افرادی که مزاج سرد دارند، بسیار مؤثر واقع خواهد شد.

تولیدکنندگان برای آسان‌تر شدن کار و اندازه دقیق آن‌ها این محصول را دربسته بندی قرار داده‌اند. این بسته‌بندی‌ها به حالت تی بگ یا کیسه‌ای در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. کافی است بعد از یک روز پر از مشغله طعم این دمنوش را بچشید. شیفته طعم ترکیبی دمنوش زعفران و آویشن می‌شوید.

استفاده از زعفران و آویشن به صورت دمنوش

ممکن است شما خودتان بخواهید دمنوش زعفران یا آویشن درست  کنید. حتماً دیده‌اید که اندازه‌های دقیق آن را نمی‌دانید و گاهی دمنوش مزه تلخ می‌گیرد. گاهی ترس از تلخ شدن، آن‌قدر کم از آویشن یا زعفران استفاده می‌کنید که طعم خاصی نمی‌دهد.

به لطف شرکت‌های تولیدکننده دمنوش‌های ترکیبی دردسر اندازه‌گیری از عهده شما برداشته شده است. دمنوش‌های کیسه‌ای بهترین انتخابی است که فرد می‌تواند داشته باشد. این دمنوش از آن‌هایی است که فرد هم به‌وقت و هم به‌سلامت خود اهمیت می‌دهد.

علاوه‌برآن، قیمت بالای زعفران و آویشن سبب گاهی سبب می‌شود تا فرد از خوردن مداوم آن‌ها صرف‌نظر کند. شرکت‌های تولیدکننده دمنوش زعفران و آویشن برای این قضیه هم تمهیداتی اندیشیده‌اند.

در واقع با ترکیب متعادل زعفران و آویشن، این دمنوش مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. این کاهش هزینه هم به نفع تولیدکنندگان و هم به نفع مشتری است.

بسته‌بندی دمنوش‌های ترکیبی تروند

برند تروند از زعفران قاین ایران است. دفتر اصلی این شرکت در قاین است. تروند برای فروش محصولات خود دفاتری در مشهد و تهران نیز دارد‌. اگر به سایت این مجموعه سری بزنید، شعاری در ابتدای صفحه می‌بینید. این شعار هم راستا با اهداف اصلی مجموعه است.

تروند زعفران انتخاب اول زعفران ایران، شعاری است که در ابتدا سایت به چشم می‌خورد. اکسترکت و جعبه‌ها و بسته‌بندی‌های متفاوت زعفرانی از ابتکارات این برند محسوب می‌شود. به‌عنوان‌مثال بسته‌بندی قوطی‌های فلزی یا جعبه‌های ترمه از جعبه‌های جالب برند تروند است.

محصولات تروند با ابتکار ترکیب دو ماده گیاهی در این زمینه پیشگام است. شما یک‌بار این محصول را می‌خرید و مشتری همیشگی آن می‌شوید.  دمنوش زعفران و آویشن دربسته بندی‌های ۱۴ تایی روانه بازار می گردند. از اقبال خوش و طعم فوق‌العاده این دمنوش، طرف‌داران خاص خود را پیدا کرده است.

فروش بسته‌بندی‌های دمنوش تروند

فروش بسته‌بندی دمنوش تروند برای فروشندگان هم یک انتخاب هوشمندانه است. شما هر مقدار از این محصول را که خریداری کنید، نیازی به نگرانی برای شرایط نگهداری آن نیست. زعفران وقتی در مجاورت هوا قرار می‌گیرد، رنگ آن کمی کدر می‌شود.

این نگرانی در مورد بسته‌بندی دمنوش زعفران و آویشن تروند وجود ندارد. این مزیت باعث می‌شود تا با خیال راحت دمنوش‌ها را در حجم بالا سفارش دهید. از طرفی کاربرد این محصول زیاد‌ است. در سفر، محل کار، خانه، دشت و بیابان می‌توان این دمنوش را به همراه خود برد.

کافی است یک یا دو بگ از آن را در آب گرم قرار دهید و طعم و بوی این دمنوش لذت ببرید. زعفران درون دمنوش درصد کمی دارد، اما به‌واسطه اصل بودن آن دمنوش رنگ زعفران را به خود می‌گیرد.

مغازه‌داران زعفران، سوپرمارکت‌ها و عطاری‌ها همگی می‌توانند این دمنوش‌ها را در کنار محصولات خود بفروشند. این نوع دمنوش از محصولاتی خواهد بود که مشتری و فروشنده هر دو از این خرید راضی خواهند بود.

سوال داری، من اینجام!