فروش شربت عصاره زعفران مجلسی قاینات

فروش شربت عصاره زعفران مجلسی قاینات

فروش شربت عصاره زعفران مجلسی قاینات

فروش شربت عصاره زعفران باکیفیت و غلیظ به قیمت فوق العاده توسط سایت اصلی آن انجام می شود. این عصاره خوش طعم قاینات جهت مراسمات نذری و هیات های مذهبی به صورت ویژه در ایام خاص مثل محرم و ماه مبارک رمضان پخش و ارسال شده و روش سنتی توزیع آن دیگر کاملا منسوخ شده است.

اکثر کارگاه های تولید بستنی و شربت خصوصا در ایام تابستان به دنبال خوش طعم نمودن محصولاتشان هستند. برای همین منظور انواع عصاره زعفران قاینات به صورت پودر و مایع توسط بهترین تاجران ایرانی روانه بازار می شود. البته در مراسمات نذری و هیات سفارش این عصاره ها کمی شدت می گیرد.

تهیه شربت عصاره زعفران خوش طعم قاینات

فروش شربت عصاره زعفران فوری مجلسی

یکی از مزیت های اصلی استفاده از عصاره های زعفران و فروش آن در بسیاری از سایت های ایرانی، همان فوری حل شدن آن در انواع غذاها می باشد. افرادی که تحت هر عنوانی می خواهند مجلسی را برپا نموده محال است  که برای پذیرایی از مهمان ها از عصاره زعفران مایع استفاده نکنند و این محصول ناب به کارشان نیاید.

برخی از مشتریان تهرانی برای مصارف خانگی خود از این عصاره های زعفران به صورت ویژه استفاده می کنند که آمارهای اعلامی از سوی بخش بازرگانی سایت مرکزی آن نشان از بالا بودن فروش شربت عصاره زعفران در این منطقه دارد.

تهیه شربت عصاره زعفران خوش طعم قاینات

فروش شربت عصاره زعفران رضوی مرغوب

قطعا محصولات مرغوب و باکیفیتی همچون رضوی، فروش خوبی نسبت به سایر برندهای فعال در بازار ایران دارد. به همین دلیل فروش شربت عصاره زعفران آن نیز خصوصا در فصل تابستان به اوج خود می رسد. شربت عصاره زعفران رضوی در کارتن های ۱۲ عددی و با بسته بندی های ۲۰۰ گرمی با قیمت حدود هر کارتن ۱۹۲۰۰۰ تومان عرضه می گردد.

تهیه شربت عصاره زعفران خوش طعم قاینات

ترکیبات شربت عصاره زعفران رضوی

در تولید محصول و تهیه شربت عصاره زعفران رضوی، به غیر از زعفران خشک شده ترکیباتی همچون مویز هسته جدا شده، آب باران، عسل مصفّی، زنجبیل، میخک، دارچین، عود و … استفاده شده است. وجود همین مواد ارزشمند سبب شده تا این کالا قیمت بالایی به خود بگیرد و مشتریان برای خرید اینترنتی آن به صورت اختصاص اقدام نمایند.

منبع: سایت عصاره زعفران ایران 

Call Now Buttonسوال داری، من اینجام!