برترین و باکیفیت ترین زعفران فله ای مشهد

برترین و باکیفیت ترین زعفران فله ای مشهد

برترین و باکیفیت ترین زعفران فله ای مشهد

برای خرید باکیفیت ترین زعفران فله ای مشهد که از برترین مزارع برداشت شده است می توانید به سایت فرانیز مراجعه نمایید و یک محصول مرغوب و خوش عطر، طعم خریداری کنید.

زعفران فله ای مشهد

زعفران به دلیل دارا بودن خواص منحصر به فرد دارای طرفدارنی است که به سلامت خود اهمیت ویژه ای می دهند. زعفران فله ای مشهد یک محصول اصل و با کیفیت می باشد که برای خرید تضمینی آن می توانید به سایت فرانیز مراجعه و با نمایندگان فروش ما صحبت و سفارشات خود را ثبت نمایید.

برای خرید زعفران به صورت کیلویی باید توجه داشته باشیم که برگه آنالیز و آزمایش داشته باشد، اگر زعفران را به طور مستقیم از کشاورز خریداری می کنید باید دقت کنید که قسمت سفیدی زعفران در انتهای کلاله از آن جدا شده و همچنین اگر در آن، زعفران خرد شده یا نرمه وجود داشت نشانه ناخالصی آن می باشد.

هنگام خرید زعفران عمده از سایت فرانیز نمایندگان فروش ما تمام اطلاعات لازم را در زمینه کیفیت زعفران، نوع زعفران و دیگر ویژگی های آن به مشتریان ارائه داده می شود.

زعفرانی که در مجموعه قائن عرضه می شود به دست افراد آموزش دیده و مجرب فرآوری و سپس بسته بندی می گردد، این مجموعه یکی از مراکز معتبر عمده فروشی زعفران فله ای مشهد است.

کیفیت زعفران، نوع بسته بندی، مارک و برندی که آن را عرضه می کند همگی تعیین کننده قیمت زعفران می باشند. برخی از شرکت ها آزمایشاتی روی زعفران انجام می دهند که همین باعث افزایش قیمت این محصول می شود.

بسته بندی زعفران در کنار حفظ کیفیت باعث بالا رفتن قیمت آن نیز می گردد به همین سبب خریداران ترجیح می دهند زعفران را به صورت فله ای خریداری نمایند تا بهای کمتر بابت آن بپردازند.

از حدود ۱۱۴ هزار هکتار زعفران در کشور تقریبا ۹۶ هکتار آن مربوط به استان خراسان رضوی می باشد و سالانه حدود ۳۵۰ تن زعفران در کشور تولید می گردد که ۲۸۰ تن به کشور های مختلفی صادر شده و ۷۰ آن نیز در داخل مصرف می شود و قیمت آن معمولا در فصل آبان ماه همزمان با فصل برداشت کاهش پیدا می کند.

زعفران خواص مثبت بسیار زیادی برای بدن دارد که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود: خون ساز، تقویت معده، درمان افسردگی، تقویت قوای جنسی، تصفیه کبد و شادی بخش بودن.

سوال داری، من اینجام!