فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

فروشگاه بزرگ فرانیز، عرضه کننده انواع محصولات زعفرانی همچون پودر حاوی زعفران قائنات اعلا در 24 ساعت شبانه روز آماده به کار بوده و آن را در حجم های عمده به فروش می رساند.

فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

زعفران یا زرپران گیاهی گلدار کوچک و چند ساله است که به عنوان یکی از گران ترین و ارزشمندترین چاشنی های جهان شناخته می شود. طبع زعفران گرم و خشک است و بیشتر به صورت پودر زعفران برای تهیه ی سوپ ها و نوشیدنی های گرم استفاده می شود. گل زعفران معمولا در پاییز رشد می کند و در اندازه های ۲۵ تا ۳۰ میلی متر یافت می شود.

امروزه زعفران در ایران، اسپانیا، مدیترانه شرقی و آسیای جنوب شرقی کشت می شود و ایران اولین و بزرگ ترین تولید کننده زعفران در جهان می باشد.

خاصیت پودر حاوی زعفران قائنات

قائنات شرکتی تولیدی در خراسان رضوی بوده که انواع محصولات بسته بندی شده زعفران را در حجم ها و طرح های مختلف به تولید می رساند. پودر حاوی زعفران قائنات یکی از فرآورده های پرفروش و پرطرفدار بازار زعفران ایران بوده که کاملا بهداشتی و پاستوریزه می باشد.

فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

زعفران که ادویه طلایی نیز نامیده می شود، دارای طعم، رنگ و عطر بسیار عالی بوده و شامل بیش از ۱۵۰ ترکیب آنتی اکسیدانی از جمله کاروتنوئیدها، سافرانال، کروکین، کروکتین، پیکرکروکین، فوکوس و کروک می شود.

همینطور پودر حاوی زعفران قائنات که از این گیاه با صد درصد خلوص تهیه شده است، غنی از ویتامین A، اسید فولیک، مس، پتاسیم، کلسیم، منگنز، آهن، سلنیوم، روی، منیزیم، ریبوفلاوین و تیامین می باشد. از مزایای زعفران می توان به چند مورد زیر اشاره نمود.

  • درمان اختلالات قاعدگی
  • درمان افسردگی
  • درمان دیابت
  • سلامت قلب
  • درمان آسم
فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

یکی دیگر از خواص پودر حاوی زعفران قائنات افزایش ایمنی بدن است. این محصول حاوی مقداری ویتامین C یا همان اسکوربیک اسید است که در سلامتی انسان نقش مهمی را ایفا می نماید. همه ی ما می دانیم که گلبول های سفید اولین خط دفاعی بدن در برابر بیماری هستند. ویتامین ث یا همان اسکوربیک اسیدی که در زعفران وجود دارد، روند تولید گلبول های سفید خون را افزایش می دهد و درنتیجه با افزایش تعداد گلبول های سفید خون، سیستم دفاعی و ایمنی بدن تقویت می شود.

پودر حاوی زعفران قائنات اصل

نرمه خالص زعفران معمولا پس از خشک کردن و در زمان پاک کردن در کارگاه ها بدست می آید. در واقع نرمه، همان رشته یا کلاله های خرد شده و شکسته زعفران بوده که درهنگام کار ایجاد می شود. در پایان کار آنها را با دقت فراوان جمع آوری کرده و الک می نمایند.

فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

البته پیش از الک می توان قسمتهای سفید زعفران را نیز در آن مشاهده کرد. در واقع پودر زعفران اصل همان نرمه ی آسیاب شده ی آن است که بدون هیچگونه افزودنی مضاف شیمیایی و غیر شیمیایی می باشد.

ماندگاری پودر حاوی زعفران قائنات

تولیدکنندگان پودر زعفران بسته بندی شده برای افزایش ماندگاری این محصول جهت بسته بندی آن از ظروف مناسبی مانند کریستال و یا انواع دیگر استفاده می نمایند که در این ها ورود عناصر تجزیه کننده تا حد زیادی ناممکن بوده و برخورد نور را با زعفران بسیار کم می کنند. بسته بندی پودر زعفران باید به گونه ای باشد تا هوا و رطوبت به آن نفوذ پیدا نکند و به کیفیت زعفران آسیبی وارد نشود.

فروشگاه پودر حاوی زعفران قائنات اعلا

توجه داشته باشید که قرار گیری پودر حاوی زعفران قائنات در معرض هوا، سبب کاهش قابل ملاحظه ای در کیفیت و عطر آن خواهد شد. از طرف دیگر رسیدن رطوبت به زعفران سبب می‌شود خواص آن به سرعت از بین برود و تبدیل به ماده ای کم ارزش نسبت به حالت اولیه ی آن شود. بنابراین شرایط نگهداری و بسته بندی زعفران پودر شده نیز بسیار حائز اهمیت است.

سوال داری، من اینجام!