قیمت چای زعفران نیوشا در کشورهای همجوار

قیمت چای زعفران نیوشا در کشورهای همجوار

قیمت چای زعفران نیوشا در کشورهای همجوار

کشورهای همجوار یکی از مقصد های زعفران و فرآورده های آن می باشند. قیمت چای زعفران نیوشا، برای صادرات این محصول با تخفیفات ویژه ای همراه بوده تا خریدار از این معامله سود خوبی را کسب نماید.

قیمت چای زعفران نیوشا در کشورهای همجوار

قیمت چای زعفران نیوشا در امارات

امارات یکی از بزرگترین مشتریان زعفران و فرآورده های آن است. این کشور به دلیل روابط گسترده با سایر کشور ها و صادرات محصول دریافتی، بزرگترین وارد کننده طلای سرخ ایرانی در آسیا می باشد.

قیمت چای زعفران نیوشا برای صادرات به امارات، با تخفیف همراه می باشد. این فرآورده با کیفیت بی نظیری که دارد نظر هر تاجری را به خود جلب کرده است. تجارت این محصول به دلیل قیمت مناسب و میزان فروش بالا، بدون شک معامله ای سودمند محسوب می گردد.

قیمت چای زعفران نیوشا در کشورهای همجوار

فرآوری زعفران

در خیلی از محصولات کشاورزی، برداشت آخرین مرحله می باشد‌. اما در مورد زعفران، بعد از چیدن گل ها باید جداسازی و خشک کردن آن صورت گیرد. به عملیات بعد از برداشت طلای سرخ فرآوری گفته می شود.

فرآوری زعفران شامل؛ برداشت، جا به جایی و ترابری گل، جداسازی کلاله ها، خشک کردن، نمونه برداری، دسته بندی، بسته بندی و فروش می باشد. تمام این مراحل نیازمند دقت و زمان کافی است.

زعفران دارای عطر خاصی بوده که دلیل آن هیدرولیز شدن ترکیبات پیکرو کروسین و آزاد شدن سافرانال در هنگام خشک نمودن کلاله ها می باشد. در واقع برای حفظ و نگهداری از کلاله ها در دراز مدت، باید رطوبت آن ها به خوبی گرفته شود.

بلافاصله بعد از جداسازی کلاله ها باید عملیات خشک نمودن را انجام داد. چندین روش برای این منظور وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  1. خشک کردن اسپانیایی
  2. خشک کردن با آون الکتریکی
  3. روش سنتی
  4. استفاده از دستگاه های صنعتی
قیمت چای زعفران نیوشا در کشورهای همجوار

روش سنتی بیشتر در بین کشاورزان مرسوم بوده و زمان بر می باشد. در این روش باید کلاله ها را به مدت چند روز در سایه پهن کرد تا به خوبی خشک شوند.

قیمت چای زعفران نیوشا برای خریداران حجم عمده

قیمت چای زعفران نیوشا برای خریداران حجم عمده، با قیمت فروش جزئی بسیار متفاوت می باشد لذا باید این مشتریان با کارشناسان فروش مراکز عرضه، صحبت نموده و از قیمت روز این محصول اطلاعات لازم را کسب نمایید.

فرانیز عرضه کننده این فرآورده با کیفیت بوده که آن را در حجم عمده به صورت آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

سوال داری، من اینجام!