فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

فرانیز یکی از فروشنده های به نام و معتبر چای زعفرانی جهان بوده و آن را موجود در بسته های 24 عددی در حجم های عمده به فروش می رساند.

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

چای با عطر زعفران، یک نوشیدنی کاملا گیاهی است که از ترکیب چای به اضافه ی رشته های خشک شده و قرمز رنگ گل زعفران که از خانواده زنبق می باشد، تهیه می شود. زعفران یکی از گران ترین ادویه های موجود در جهان است. یکی از انواع مختلف چای که علاوه بر داشتن خاصیت دارویی، طعم فوق العاده ای دارد و باعث نشاط و شادابی انسان می شود، چای زعفرانی می باشد.

ترکیبات ارزش تغذیه ای چای زعفرانی جهان

رشته های زعفران ترکیبات بسیار ارزشمندی شامل آلفاکاروتن، بتاکاروتن، آنتوسیانین،  زاکسانتین، ویتامین B و دیگر کاروتنوئید ها و آنتی اکسیدان ها را دارا هستند. که باعث کاهش استرس و همچنین مبارزه با انواع عفونت ها می شود.

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

یک قاشق غذاخوری زعفران (حدود 2 گرم) حاوی 28 درصد از نیاز روزانه منگنز بدن و 3 درصد از نیاز روزانه ویتامین C را رفع می نماید. وجود منگنز از تولید آنزیم و متابولیسم انرژی در بدن حمایت می کند و باعث تقویت استخوان ها و بهبود زخم ها می شود. همچنین حاوی فیبرهای رژیمی، ویتامین B6، پتاسیم، منیزیم، ویتامین A و فسفر است. از آنجایی که تنها حاوی  6کالری بوده، برای هر رژیمی مناسب می باشد.

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

عطر چای زعفرانی جهان

در میان نوشیدنی ها، چای سیاه خوش عطر از قدیم الایام در بین ایرانیان طرفداران خاص خود را داشته است. یکی از دیگر از چای هایی که امروزه به دلیل خواص فراوان رواج زیادی پیدا کرده است چای زعفرانی و یا همان دمنوش با زعفران می باشد.

زعفران، از زمان های قدیم برای سلامتی کاربرد زیادی داشته است. حتی در برخی کشورها به دلیل خاصیت زعفران از آن در دارو ها استفاده می کردند و هم اکنون نیز از زعفران برای ساخت دارو استفاده می شود. بهترین راه برای مصرف زعفران، استفاده از آن در چایی است زیرا ترکیبات فعال زعفران محلول در آب بوده، بنابراین از طریق سیستم گوارشی مستقیما به گردش خون جذب می شود. از مهم ترین فواید چای زعفرانی جهان می توان به:

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی
  • آنتی اکسیدان
  • ضد التهاب
  • تقویت متابولیسم
  • تنظیم قند خون
  • ضد سرطان
  • ضد افسردگی
  • افزایش قدرت حافظه
  • تقویت حس بینایی
  • از بین بردن PMS
  • بهبود یبوست
  • جلوگیری از تجمع چربی در رگ ها در نتیجه جلوگیری از سکته های قلبی

و بسیاری خواص دیگر اشاره نمود.

چای زعفرانی جهان یک نوشیدنی بسیار مفید با خواص جادویی است که مصرف روزانه ی آن دنیایی از تغییرات را در زندگی شما و سلامتتان ایجاد می کند. متخصصین طب سنتی طبع زعفران را گرم و خشک بیان می کنند و از خواص این گیاه گران بها صحبت می نمایند.

فروشنده چای زعفرانی جهان 24 عددی

ریختن زعفران در چای یکی از بهترین نوشیدنی های مفید و سودمند برای بهبود خلق و خوی انسان است و نوشیدن یک فنجان از این چایی باعث کسب آرامش و سلامتی انسان می شود. توصیه می شود حتی الامکان هر دو یا سه روز در هفته این چای زعفرانی جهان را دم کرده و در کنار سایر اعضای خانواده خود میل کنید. همچنین خوب است بدانید که مصرف این جای سبب می شود که وعده غذایتان نیز راحت تر هضم شود.

چای زعفرانی جهان مورد توصیه پزشکان قرار می گیرد چرا که علاوه بر همه این خواص یاد برده سبب کاهش درد نیز می شود. برای درد های شکمی و دستگاه گوارش نیز می توان از آن بهره برد. دمنوش زعفران برای درمان دردهای متوسط و نیز شدید در ناحیه ی شکم و قسمت فوقانی شکم بسیار موثر عمل می کند. همچنین دردهای غشای روده ی بزرگ را التیام می بخشد.

سوال داری، من اینجام!